יאיר לפיד יודע משהו? “בלתי נמנע שנתניהו ייחקר בפרשת הצוללות”

יו"ר 'יש עתיד' טען בכנס של תומכי המפלגה כי ראש הממשלה ייחקר בפרשת הצוללות • "אני לא יכול לפרט, כי מסרתי עדות בפרשה, אבל אני לא רואה אפשרות אחרת. מגיעות לנו תשובות" • תקף: "לאיים על כל מי שחוקר אותך זה דפוס התנהגות עברייני"
דוד ליבוביץ
כ"ז תשרי התשע"ח / 16.10.2017 21:38

האם ראש הממשלה נתניהו עשוי להיחקר גם בפרשת הצוללות? יו”ר יש עתיד יאיר לפיד הכריז היום כי הדבר כפי הנראה יתרחש חרף העובדה כי הוא נחשב כבלתי חשוד בפרשה.

“סביבתו של נתניהו הושחתה, והוא מאיים על שומרי החוק במקום להילחם בשחיתות, זה בלתי נמנע שהוא ייחקר בפרשת הצוללות”, אמר לפיד בכנס לפעילי המפלגה בתל-אביב.

יו”ר ‘יש עתיד’ רמז כי יש לו מידע בנושא כשאמר: “אני לא יכול לפרט, כי מסרתי עדות בפרשה, אבל אני לא רואה אפשרות אחרת. מגיעות לנו תשובות. למה אישרת ב-2014 לגרמנים למכור למצרים צוללות מתקדמות? איך לא ידעת שהאיש הכי קרוב אליך מייצג את הגרמנים? למה שלחת את השותף שלו לייצג אותך מול הגרמנים? זה לא חמגשיות. זה לא בקבוקים. זה בטחון ישראל. זה החיילים שלנו.

“אז תפסיק לאיים ותתחיל לתת הסברים ותשובות. מה שאנחנו רואים, זה מה שקורה אחרי ארבע קדנציות. זה מה שקורה אחרי יותר מדי זמן בשלטון”.

עוד האשים לפיד את סביבתו של ראש הממשלה: “הסביבה הכי קרובה של ראש הממשלה הושחתה. עורכי הדין שלו, ראשי הלשכה שלו, העוזרים הכי קרובים אליו, קרובי המשפחה שלו. כל אחד חוטף חתיכה מהעוגה בחסות החשיכה ונתניהו במקום להלחם בזה, מאיים על אלה שמנסים לשמור על החוק. לאיים על כל מי שחוקר אותך זה דפוס התנהגות עברייני.

“ראש ממשלה צריך לאיים על החיזבאללה והחמאס לא על שומרי הסף שהוא בעצמו מינה. אתם יודעים שאני נוהג להיזהר בכבודו של נתניהו. לפעמים אולי יותר מדי, כי אנחנו תמיד ממלכתיים. אבל הוא איבד את הבלמים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "נאום" לפיד על ביבי
    16/10/2017 23:28
    blue
  1. זו הפעם הראשונה שלפיד מתבטא כל כך טוב ולעניין זה זמן רב געגועים לעיתונאי שבו כדאי לחזור יותר מתאים. דבר אחד שכח חוטפים חתיכות מהעוגה באור יום כל חברי הקואליציה