המפכ”ל מתגונן מול טענות נתניהו: “ההדלפות לא מגיעות מהמשטרה”

בשיחה עם צמרת המשטרה אמר המפכ"ל רוני אלשיך על הביקורת של ראש הממשלה: "אין ארגון שעשה פעולות כל כך רחבות כדי למנוע הדלפות. נעשה את עבודתנו בממלכתיות וללא משוא פנים"
חיים טוויל
כ"ו תשרי התשע"ח / 16.10.2017 19:26

מפכ”ל המשטרה התייחס היום (שני) למתקפה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שטען כי “ההדלפות מהמשטרה הפכו לצונאמי” וכי מתנהל “מסע ציד תקשורתי” נגדו.

ביום עיון של צמרת המשטרה בבית מורשת רבין בתל אביב – אמר רוני אלשיך: “אני מגבה את החוקרים, אין לי ספק שההדלפות שעליהן מדברים לא מגיעות מהמשטרה. אני לא מכיר אף ארגון שעשה פעולות כל כך רחבות כדי למנוע הדלפות”.

אלשיך דחה את הביקורת של נתניהו: “בחדר הזה יושבים אך ורק קצינים שעברו את המבדק התעסוקתי”. המפכ”ל הדגיש כי יש לו “אמון מלא באופן שבו מתנהלות החקירות הרגישות במשטרה”.

“לא היה שום מידע חדש בפרסום בחדשות 2 במוצאי שבת”, אמר אלשיך. “המידע הזה דווח כבר קודם לכן ועל כן ההתנפלות על המשטרה לא ברורה. אנחנו נשמור על טוהר החקירות ועל ידיים נקיות, נעשה את עבודתנו בממלכתיות וללא משוא פנים ואתן גיבוי למי שעושה את העבודה בשטח”.

כפי שדווח בחרדים 10, בעקבות פרסום במהדורה המרכזית ב’חדשות 2′ כי במשטרה צפויים לחדש את החקירות נגדו ולזמן אותו לחקירה נוספת בשבועיים הקרובים – פרסם ראש הממשלה פוסט בו האשים: “כשהמפכ”ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה.

“מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה”.

בתגובה נאמר עוד: “הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות