כל מזרון צובר במשך השנים כתמים עקשניים. מה עושים? טיפים לניקוי מזרונים

מחפשים פתרון איכותי ויעיל? אנחנו ממליצים לכם, מעבר לשיטות הביתיות, להיעזר בשירותים של טופ שטיחים - הפורטל הגדול במדינה עם שירותי ניקיון עד בית הלקוח
כתבה אינפורמטיבית
כ"ו תשרי התשע"ח / 16.10.2017 00:56

אם אתם מחפשים טיפים יעילים לניקוי מזרונים הכנו עבורכם מאמר קצר בעניין. כמובן שישנם עשרות טיפים שונים ומגוונים.

מסורות ניקוי של שנים רבות שעברו מדור לדור והפכו לכללי ברזל נוקשים.

אנחנו לא באים לשנות אלא להציג בקצרה את הדברים הכי יעילים בשביל לנקות מזרונים.

כל מזרון במשך השנים צובר כתמים עקשניים שלפעמים מאוד קשים להסרה. לפני שאתם באים להסיר אותם כהלכה יש לדעת באיזה חומרי ניקוי להשתמש. חומרים אגרסיביים מדי יכולים להרוס את המרקם של המזרון ולפגוע קשות באיכות. הבחירה הנבונה צריכה להיעשות בקפידה מתוך תשומת לב מלאה לחומר ממנו עשוי כל מזרון.

השתמשו בחומרי ניקוי קלים כגון אבקת כביסה או נוזל עם כמות מועטה של חומץ לבן. באמצעות תמיסה עם מים חמים שפשפו את הכתמים באופן נקודתי.

אל תמרחו את הכתם נסו להתמקד בעיקר תוך כדאי הקפדה לא לשחוק יתר על המידה את הציפוי של המזרון.

תהליך הייבוש צריך להיות זריז ומהיר באמצעות שואב או מייבש שיער בשביל להחזיר את המזרון בזמן הקצר ביותר לשימוש.

טופ שטיחים ניקיון מיסודי במחיר אטרקטיבי

טופ שטיחים הוא פורטל המספק שירותי ניקיון יסודיים עבור כל מזרון במחירים אטרקטיביים בהחלט. עם שירות עד בית הלקוח כולל איסוף והחזרה.

הפורמט הוא מאוד פשוט: כל החברות המקצועיות העובדות עם הפורטל מתחרות אחת בשנייה על ליבם של הלקוחות ואתם הזוכים הגדולים מהעניין.

הפורטל עובד עם חברות בעלות מומחיות רבה בתחום, עם הסמכה וניסיון של שנים.

באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם כל כתם עקשן בסופו של דבר יעלם כלא היה.

בניקוי מזרונים חייבים לפעול במהירות וביעילות

בשביל להקדים תרופה למכה יש לנקות כל מזרון מיידית. כתמים כתוצאה מנוזלים יש קודם כל לספוח בעדינות בשביל להכין את הקרקע לניקוי היסודי.

השתדלו בעיקר למנוע מהרטיבות לחדור אל החלק הפנימי של המזרון.

אם המזרון שלכם סובל מכתמים אחרים כתוצאה מדם או שתן יש תמיסות ביתיות יעילות שיכולות לעזור לכם בעניין. מי חמצן המותאמים למזרונים יכולים להיות יעילים במיוחד. השימוש במי חמצן מתאים גם למקרים של כתמים כתוצאה מקיא או צואה.

ישנם המון סוגים שונים ומגוונים של כתמים וכל אחד עם דרגת שומניות ונזק ייחודים. הכתמים הפולשים אל המזרון הביתי שלנו באים בצורות שונות ומגוונות. כתמים של רטבים שונים ומשונים כגון רוטב עגבניות שומני. כתמים כתוצאה מתה או קפה.

אין כמו כוס תה לאחר יום עבודה בנחת ואז פתאום הכוס הרותחת הופכת לכתם על המזרון. ישנם מסטיקים עקשניים שנדבקו וכל השיטות להוציא אותם לא עזרו.

אם אתם מחפשים פתרון איכותי ויעיל אנחנו ממליצים לכם מעבר לשיטות הביתיות להיעזר בשירותים של טופ שטיחים – הפורטל הגדול במדינה עם שירותי ניקיון עד בית הלקוח.

המאמר נכתב באדיבות טופ שטיחים: https://www.top-carpets.co.il

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות