‘כאן’: המשטרה צפויה להמליץ להעמיד לדין את אריה ויפה דרעי

מסתמן: המשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד שר הפנים ורעייתו יפה בשורת עבירות מרמה • לפי דיווח של מוטי גילת, חלק מהחשדות בהן מעורב לכאורה יו"ר ש"ס נוגעות לתקופתו בשירות הציבורי • הערכה: נציגי הפרקליטות, פרקליט המדינה והיועהמ"ש לממשלה יקבלו את המלצות המשטרה
חיים טוויל
כ"ה תשרי התשע"ח / 15.10.2017 20:31

במשטרת ישראל גיבשו תשתית ראייתית נגד שר הפנים, אריה דרעי, רעייתו יפה ואחיו שלמה, בשורת עבירות מרמה. כך דווח הערב (ראשון) העיתונאי מוטי גילת בחדשות הערב ב’כאן’.

לפי הדיווח, חלק מהחשדות בהן מעורב לכאורה יו”ר ש”ס נוגעות לתקופתו בשירות הציבורי.

החשדות כלפי רעייתו יפה קשורות לפעילות העמותה אותה היא מנהלת.

ההערכה היא שנציגי הפרקליטות, פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, יקבלו את המלצות המשטרה, ויתנו את הסכמתם להמשך תהליך הגשת כתב אישום נגד השלושה.

לפני כשבועיים הודיעה הפרקליטות לבג”ץ, בתשובת המדינה לעתירה של תנועת ‘אומ”ץ’ – שדרשה להעביר את שר הפנים אריה דרעי מתפקידו בשל החשדות הפליליים נגדו, כי יו”ר ש”ס “חשוד בעבירות שאי אפשר להקל בחומרתן”.

לפי דיווח בחדשות 10, בהודעת הפרקליטות לבג”ץ, פורטו גם החשדות נגד דרעי, הכוללים – לקיחת שוחד, הלבנת הון, רישום כוזב במסמכי תאגיד, גניבה, שבועת שקר ושיבוש הליכי משפט – כל אלו בכמה פרשיות נפרדות.

לפי הפרקליטות, במהלך החקירה הגיעו עשרות עדים להיחקר וכן נאספו חומרים רבים.

לפני יותר מחודש נחקר יו”ר ש”ס  במשך כ-7 שעות ביחידת להב 433 של המשטרה בנוגע לחשדות השחיתות נגדו. הייתה זו החקירה החמישית אליה זומן שר הפנים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמת
    15/10/2017 23:55
    שלמה זלמן סויונוב
  1. אתם אתר ששונאים ומקנאים במפלגת שס. אין לכם שום דיווח על ההשגים של מפלגת שס. מדוע לא דיוחתם על ההצלחה של שס באיצטדיון טדי? אני בטוח שאם לא היו מצליחים למלאות את האצטדיון אתם הראשונים שהייתם מדווחים על הכישלון.

  2. אלוקים משלם לו על פגיעתו בגדולי ישראל
    16/10/2017 10:45
    רונית עי
  3. לפגוע ברבנים ואח”כ לרוץ לבקש ברכה מרב חיים 20 פעם ורב חיים יודע איך להתחמק ממנו כל פעם מחדש