רבי אמנון יצחק: “זדורוב לא רצח את תאיר ראדה, מישהו מכת השטן”

קובי פינדרוס
|
כ"ה תשרי התשע"ח / 15.10.2017 16:34
במהלך דרשה באילת נשאל רבי אמנון יצחק על ידי אשה מהקהל לדעתו אודות המשפט שהסעיר את המדינה – וקבע:”ברור שזה לא זדורוב, יש ראיות מפליגות… כיווני החקירה לא נחקרים, האטימות מכוונת ויש שם עוד דברים שבד.נ.א יכולים לבדוק”

“רומן זדורוב לא רצח את תאיר ראדה, מי שרצח אותה הם כאלו ששייכים לכת השטן”, כך הכריז רבי אמנון יצחק במהלך דרשה שנשא באילת.

הרב יצחק, שנשאל על ידי אשה מהקהל לדעתו אודות המשפט שהסעיר את המדינה, סיפר כי בימי ‘השבעה’ נשא דרשה בצפון וביקר בסוכת האבלים של המשפחה.

“אמרתי להם שמי שעשה את זה הם אנשים ששייכים לכת השטן”, אמר רבי אמנון.

לדבריו, “למבצע הפשע יש מישהו מהמשפחה במשטרה ולכן מעבירים את החשדות לכיוונים אחרים”.

רבי אמנון יצחק הוסיף: “ברור שזה לא זדורוב, יש ראיות מפליגות… כיווני החקירה לא נחקרים, האטימות מכוונת ויש שם עוד דברים שבד.נ.א יכולים לבדוק, יש כאלו שהסתלקו מהארץ ויש כאלו שחזרו… כשלא רוצים לא מוצאים”.

רבי אמנון האשים את בית המשפט והמשטרה על שאינם מתנהלים לפי האמת. הוא סיפר כי הגיש עשרות תלונות במשטרה על דברים פליליים, אך מאום לא טופל: “אבל אם זה תקשורתי, אם זה זמר או זמרת שגנבו להם אייפון – הם יודעים לעשות כותרות”.

במהלך הדרשה נשאל הרב גם מהו יחסו לפרשת אלאור אזריה והשיב:  “‘הבא להרגך השכם להרגו’ – התורה אומרת מי שבא להרוג, שמבקש להרוג, השכם להרגך… התורה אומרת שהוא לא עשה שום עוולה”.