ח”כים מ’כולנו’ במתקפת ציוצים נגד ביבי. ח”כ נאווה בוקר: “גיס חמישי”

בעקבות הפוסט שפרסם נגד המשטרה: שלושה חברי כנסת ממפלגתו של כחלון תקפו בציוצים בטוויטר את ראש הממשלה • ח"כ מרב בן ארי: "אדוני ראש הממשלה, הבעיה היא אצלך" • ח"כ נאווה בוקר: "התנצלי או תתפטרי!"
אריה ריבקינד
כ"ה תשרי התשע"ח / 15.10.2017 12:01

שלושה ח”כים מסיעת ‘כולנו’, החברה בקואליציה, צייצו הבוקר (ראשון) בחשבונות הטוויטר שלהם, ציוצים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות התגובה החריפה שפרסם אמש נגד המשטרה והמפכ”ל בה האשים אותם בניהול “מסע ציד תקשורתי” אישי נגדו.

ח”כ מירב בן ארי הייתה הראשונה: “אדוני ראש הממשלה, הבעיה היא לא במפכ”ל אותו בחרת בעצמך, בחוקרי משטרה המבצעים את תפקידם, בהדלפות מחקירות – הבעיה היא אצלך”.

ח”כ רועי פולקמן צייץ: “מה אמורים להרגיש עשרות אלפי השוטרים עם ההתקפות הבלתי פוסקות על עבודתם? אמון הציבור זה החלק הקשה ביותר במערכת החוק מנהיגות אחראית צריכה לחזקו”.

גם ח”כ רחל עזריה הצטרפה למתקפה של ‘כולנו’: “קו אדום נחצה במתקפה על המשטרה ולא נאפשר זאת. המשטרה היא היסוד של בטחון האזרחים ושלטון החוק. עלינו לאפשר לשוטרים למלא את תפקידם נאמנה”.

יש להזכיר כי ליאור חורב, יועץ התקשורת של המשטרה, ומי שעמד במוקד המתקפה של נתניהו, נחשב למקורב לשר האוצר משה כחלון.

מתקפת הציוצים של ‘כולנו’ זכתה לתגובה מצד הליכוד. סגנית יו”ר הכנסת נאוה בוקר הגיבה: “ח”כ בן ארי, התנצלי או תתפטרי! דברייך הם דוגמה מושלמת לגייס חמישי. מוטב שתשקלי אם מקומך הטבעי הוא בקואליציה או באופוזיציה”.

בוקר הוסיפה: “הבעיה היא ההתערבות הבוטה והמוטה בתהליך שהוא תקין לחלוטין. אתם, שהדמוקרטיה היא נר לרגליכם, תאלצו, לצערכם, להמתין בסבלנות לפיצוץ הבלון שניפחתם”.

גם שר המדע אופיר אקוניס גינה את המתקפה של מפלגת ‘כולנו’: “המתקפה המאורגנת של סיעת כולנו היא חצופה ושקרית. הביקורת איננה על המפכ”ל או על המשטרה אלא על התופעה המגונה של ההדלפות”.

אקוניס תהה: “האם ישנו קשר בין העובדה שחורב משמש יועץ של המפכ”ל אלשיך וייעץ עד לאחרונה גם למפלגת כולנו?”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנושא התקפה על המשטרה נאוה בוקר צריכה לשתוק
    15/10/2017 13:18
    אלי
  1. בעלה של נאוה בוקר תנ”צ ליאור בוקר נתן את חייו בשרותו במשטרה. לכן כאשר נתניהו מתקיף את המשטרה היה רצוי שהיא תכבד את הארגון שבעלה שירת בו

  2. נאוה בוקר מעולה. מזה לכל כיוון, כמו, ממטרה
    16/10/2017 14:15
    רחל
  3. אבל לא מרווה כלום.