היועץ חורב: טענות נתניהו “הזויות” • המשטרה: “מתקפה חסרת שחר”

יועץ התקשורת של המשטרה, שעמד במוקד המתקפה של ראש הממשלה, מגיב להאשמות שהטיח בו נתניהו בהודעה שפרסם נגד ההדלפות מהמשטרה: "מישהו מנסה לרפות את ידי השוטרים" • המשטרה: "לא ניגרר למתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה"
אריה ריבקינד
כ"ה תשרי התשע"ח / 15.10.2017 10:15

בעקבות התגובה החריפה שפרסם אמש (מוצאי שבת) ראש הממשלה בנימין נתניהו, בה תקף בחריפות את המשטרה ואת המפכ”ל רוני אלשיך והאשים אותם בניהול “מסע ציד תקשורתי” אישי נגדו – הגיבו במשטרה בחריפות לדברים.

“משטרת ישראל עושה עבודתה בהתאם לחוק ובממלכתיות”, נמסר בהודעה רשמית. “לא ניגרר למתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה ולפגוע בלגיטימיות שלטון החוק”.

גם יועץ התקשורת של המשטרה, ליאור חורב, התייחס הבוקר (ראשון) בשיחה עם חדשות 2 להאשמות החריפות שהוטחו בו בפוסט שפרסם אמש ראש הממשלה.

חורב טען כי הטענות של נתניהו “הזויות” וכי הוא מנסה “לגרור את העסק לממד האישי”. לדבריו, “המשטרה לא יכולה לנהל מערכה תקשורתית כי זה לא בסמכותה והיא תישפט על פי התוצאות של החקירה – איכותה וניהולה”.

חורב הוסיף: “במשטרה עובדים 33,000 שוטרות ושוטרים שעושים את עבודתם נאמנה ומישהו מנסה לרפות את ידם, תהליך שלא התחיל אתמול אלא כבר כמה חודשים – בכנסת ובמקומות אחרים”.

יועץ התקשורת שהותקף ציין כי הפרסום על החקירות הנוספות של נתניהו אחרי החגים “אינן הדלפה”, שכן זה היה ידוע וברור מאליו.

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של היועץ הפוליטי ליאור חורב: “מדובר בעוד ניסיון של ליאור חורב להסיט את תשומת הלב הציבורית מתנאי העסקתו הבעייתית, שעלותה מיליוני שקלים לציבור.

“אם יש משהו שפוגע באמון הציבור במשטרה זוהי העסקתו התמוהה של היועץ הפוליטי חורב”.

בפוסט שפרסם אמש נתניהו נאמר: “כשהמפכ”ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה”.

“הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו”, נמסר. “כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חורב הלא יקר ,למה הגבת בהזוי כאשר יש הדלפות? על מי אתה לעבוד?
    15/10/2017 10:44
    לא הזוי
  1. ראש הממשלה היקר והשר ארדן צודקים! מאז שחורב נכנס כיועץ למשרה ללא מכרז עם שכר הזוי , ההדלפות רצות לשמאלנים. אי לכך יש להפסיק להעסיקו לאלתר את הנחש מתחת לקש.

  2. למה המשטרה צריכה יועץ???
    15/10/2017 17:37
    לוי טל
  3. המשטרה צריכה פשוט להתחיל לעבוד במקום להתעסק עם בלא בלא …. להעלות את רמת השוטרים, ולוותר על יועץ מיותר!!!!