נתניהו במתקפה: “ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי, מסע ציד”

אחרי שבחדשות 2 דווח כי החקירות נגדו יתחדשו בימים הקרובים - נתניהו במתקפה חריגה נגד המפכ"ל והמשטרה: "מאז שחורב מונה ליועץ חיצוני ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה" • "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף"
אריה ריבקינד
כ"ה תשרי התשע"ח / 14.10.2017 22:18

בנימין נתניהו תקף הערב (מוצאי שבת) את המפכ”ל רב-ניצב רוני אלשיך בעקבות פרסום במהדורה המרכזית ב’חדשות 2′, כי במשטרה צפויים לחדש את החקירות נגד ראש הממשלה ולזמן אותו לחקירה נוספת בשבועיים הקרובים – והאשים את המשטרה בניהול “מסע ציד תקשורתי” אישי נגדו.

“כשהמפכ”ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות”, נמסר מטעם ראש הממשלה, “שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה”.

בתגובה שנמסרה מטעם ראש הממשלה נאמר עוד: “הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום”.

מוקדם יותר הערב פורסם בחדשות 2 כי בתום הפוגת החגים, המשטרה צפויה לחדש בקרוב את החקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בשני התיקים בהם הוא חשוד בשוחד – ‘פרשת המתנות’ ו’השיחות עם נוני מוזס’.

לפי הדיווח, בימים הקרובים ינסו החוקרים לתאם מועד לחקירה נוספת של נתניהו שאמורה להתקיים במהלך השבועיים הקרובים.

בהמשך הוא יידרש גם למסור עדות ב’תיק הצוללות’, בו הוא אינו חשוד.

חקירת נתניהו צפויה להיות החמישית, ובמשטרה ובפרקליטות סבורים שיידרשו לפחות עוד שתיים או שלוש חקירות נוספות אחריה.

החקירות הקרובות ייערכו בעקבות ההתפתחויות המשמעותיות שחלו בחקירות הללו מאז שראש הממשלה נחקר בפעם האחרונה, לפני שבעה חודשים.

לפי חדשות 2, המשטרה סבורה שהתשתית שהתגבשה נגד נתניהו ב’תיק המתנות’ מבוססת דיה כדי להמליץ על הגשת כתב אישום. עם זאת, הדרך לשם עוד ארוכה. כמו כן, עדיין לא הוחלט אם המשטרה תגיש המלצה אחת מאוחדת לשני התיקים או בנפרד.

מטעמו של ליאור חורב נמסר לחדשות 2 כי הוא אינו מעוניין להתייחס לדברים.

ראש האופוזיציה, ח”כ יצחק (בוז’י) הרצוג, הגיב: ‏”מה שהחל באמנים, עיתונאים ושופטים, כעת מגיע לשוטרים. שיסוי, הסתה ופילוג למען האינטרס האישי בכל מחיר, גם במחיר אחדות העם ופגיעה בסמלי החוק והשלטון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין תחליף לביבי נקודה.
    15/10/2017 00:56
    מוטי
  1. יש לנו ראש ממשלה חזק נחוש ומוצלח. כל מילה נוספת מיותרת….