‘התפללתי בכל הכוח’: נלכדה בתא המטען ונגררה בכביש • איך נגמר?

חיים טוויל
|
כ"א תשרי התשע"ח / 10.10.2017 21:13
מרים בונימוביץ’ התכופפה להוציא את התיק שלה מתא המטען של האוטובוס , אבל הנהג לא הבחין בה, סגר את הדלת – והיא נגררה כשרגליה בחוץ במשך 10 דקות • מרים לחדשות 10: “פחדתי למות, בכל רגע הרגליים שלי היו יכולות להיתקע במשהו”

שוב זה קורה: מרים בונימוביץ’ רק ביקשה להוציא את חפציה מתא המטען של אוטובוס, אבל מה שקרה אחר כך הפך לסיוט של חייה.

זה קרה במוצאי השבת האחרון בקו 143 של אגד תעבורה בשומרון. מרים התכופפה כדי להוציא את חפציה, אך נהג האוטובוס לא הבחין כי היא עדיין בתוך תא המטען – וסגר עליה את הדלת. וכך, מרים נלכדה בתוך התא, כשרגליה בחוץ, והנהג יצא לנסיעה של 10 דקות כשהיא נגררת בכביש.

“פחדתי למות, בכל רגע הרגליים שלי היו יכולות להיתקע במשהו בדרך והתפללתי בכל הכוח. זה היה נורא”, סיפרה בונימוביץ’ לחדשות 10. “מצד אחד אני מנסה לחזור לחיים, אבל נפשית עדיין לא התאוששתי, כי כששואלים אותי על הפרטים, אני נכנסת לחרדה”.

לדבריה, הנסיעה נמשכה עשר דקות. “בהתחלה לא הרגשתי כלום, אבל עם הזמן הדלת לחצה על הרגליים והכאב היה בלתי נסבל. אחר כך התברר שהנוסעים שמעו אותי, אבל לא אמרו לנהג או הצליחו לשכנע אותו לעצור”.

עד שנוסעות במכונית שנסעה בדרך מאדם לתל ציון שמו לב לרגליה מתנוססות ורדפט אחרי האוטובוס עד לשער בנימין – רק אז הנהג עצר.

בונימוביץ’ אמרה לחדשות 10 כי טרם התקשרו להתנצל מחברת אגד תעבורה.

תגובת אגד תעבורה לחדשות 10: “המערכת האוטומטית שאמורה להתריע ולאט לסגור את הדלתות אם יש חשד לאדם או חפץ כלשהו עבדה כראוי, כך שלא מדובר בכשל טכני, אלא בחוסר תקשורת בין הנוסעת לנהג.

“אגד גם משבחים את הנוסעת על התושייה שלה ומתכוונים ליצור איתה קשר. כל הנושא נמצא תחת חקירת משטרה, שמתייחסת לאירוע כמו אל תאונת דרכים”.