הנשיא הגיע אל סוכת הרב הראשי והתרגש: גם משפחת סלמון הוזמנה

המסורת השנתית: נשיא המדינה הגיע אל סוכת הרב הראשי • לבקשת הרב הראשי בסוכה התארחו באופן מיוחד גם בני משפחת סלמון שאבי המשפחה - אלעד הי"ד, נרצח בליל שבת לעיני משפחתו
יוסף גרינבוים
כ' תשרי התשע"ח / 10.10.2017 11:17

כמיטב המסורת: נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הגיע הבוקר (שלישי) אל סוכתו של הרב הראשי ונשיא מועצת הרבנות הראשית הגר”ד לאו.

בסוכת הרב הראשי התארחו באופן מיוחד ולבקשת הרב הראשי, בני משפחת סלמון שאבי המשפחה – אלעד הי”ד, נרצח בליל שבת לעיני משפחתו, יחד עם הסבא והדודה – בבית הסבא ביישוב חלמיש-נווה צוף.

הרב לאו אמר לנשיא: “זכינו שיהיו איתנו בסוכה בני משפחת סלמון, האמא הגיבורה שאין לי מושג באלו כוחות הצילה את ילדיה, והילדים היקרים הגיבורים שה’ יתן להם כוחות לחיים מאושרים. כולנו עימם ולעולם לא נשכח אותם, כי עם ישראל עם אחד גדול ומאוחד”

הרב הראשי אמר לנשיא כי המשפחה היא ההוכחה לפסוק “הפכת מספדי למחול לי” – משפחה שאיבדה את היקר יותר מכל, אך ממשיכה ביתר שיאת להחזיק את המשפחה ולחזק את כל בני הבית קדימה כמסורת עם ישראל.

הנשיא התרגש מהביקור של בני המשפחה – מיכל והילדים – ואמר: “חג הסוכות הוא חג שמקרב את כל עם ישראל זה לזה ואין מרגש מלחגוג את החג יחד בסוכת הרב הראשי, שמקדיש חייו למען אהבת הזולת וחיבור עם ישראל למורשתו”.

הרב והנשיא דיברו על המאחד בין כל שכבות והעם וציינו כי במרבית הסוכות בעולם ישנן תמונות של הכותל וירושלים.

“חג הסוכות הוא חג של קירוב לבבות ועלינו להתחיל לדבר זה עם זה ולא זה על זה, זה המסר שיוצא מכאן ומחג הסוכות בו כולם יחד יוצאים לחצר ומתחברים יחד”, אמרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות