לאור ההתפתחויות מתחזק החשד: רצח ראובן שמרלינג הי”ד – לאומני

התפתחות דרמטית בחקירת הרצח של ראובן שמרלינג הי"ד, שגופתו נמצאה בערב חג סוכות במחסן בכפר קאסם • במערכת הביטחון מתחזקת הערכה, לאור שורת התפתחויות ביממה האחרונה, שהרקע לרצח היה לאומני ולא סכסוך עסקי
חיים טוויל
י"ח תשרי התשע"ח / 07.10.2017 22:38

חקירת הרצח של ראובן שמרלינג הי”ד בערב חג הסוכות: לאור שורה של התפתחויות ביממה האחרונה, במערכת הביטחון מתחזקת הערכה לפיה הרקע לרצח היה לאומני ולא סכסוך עסקי, כפי שנבדק תחילה. כך דווח הערב (מוצ”ש) בחדשות 2.

על אף ההתפתחות הדרמטית, בשלב זה לא ניתן להרחיב על הפרטים בשל צו איסור פרסום שהוטל על החקירה.

שמרלינג הי”ד, שגופתו נמצאה ביום רביעי ללא רוח חיים על ידי בנו  במחסן בכפר קאסם, הוא ביום שישי לקבורה, בהשתתפות יותר מ-1000 בני אדם, בהלוויה שהחלה בבית הכנסת באלקנה והמשיכה לבית העלמין של היישוב.

בני המשפחה הגיעו להלוויה עם החולצות שהכינו לכבוד יום הולדתו של ראובן, שהיה אמור להיחגג ביום טוב ראשון של סוכות, ועליהם הכיתוב: “סימן שאתה צעיר. חוגגים 70 לסבא מוטי”.

במשפחה טענו מיד כי אין להם ספק שהרקע לאירוע לאומני.

בהודעת היישוב אלקנה נאמר כי שמרלינג נרצח על ידי “מרצחים בני בליעל”.

כוחות משטרה הגיעו למבנה בו אותרה הגופה, והחלו בחקירת נסיבות האירוע. “כשהגענו אנשים הובילו אותנו למבנה, שם ראינו גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק”, סיפרה פרמדיקית מגן דוד אדום עדי מרציאנו. “ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום”.

ראובן שמרלניג הי"ד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות