עודה שוחח עם הנייה: בירכתי על האחדות • חזן: “הוא מחבל בחליפה”

עודה שוחח עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ועם ראש הלשכה המדינית של חמאס ובירך על הסכם הפיוס • חזן: ''גטאס כבר בכלא - צריך לדאוג לשלוח אליו חברי סיעה נוספים''
אריה ריבקינד
י"ד תשרי התשע"ח / 04.10.2017 01:30

יו”ר הרשימה הערבית המאוחדת, חבר הכנסת איימן עודה תקף היום (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן שגינו את הסכם הפיוס בין הרשות הפלסטינית וחמאס.

“מתנגדי הפיוס הם מתנגדי השלום”, טען.

עודה סיפר בציוץ בעמוד הטוויטר שלו כי שוחח עם הצדדים. “דיברתי היום עם הנשיא הפלסטיני עבאס ועם ראש הלשכה המדינית של חמאס הנייה”, סיפר. “בירכתי אותם על האחדות”.

חבר הכנסת אורן חזן תקף אותו על כך בחריפות: ”איימן עודה הוא מחבל בחליפה. מה שהוא הצליח להסתיר במשך שנתיים מחויכות – הוא הסגיר בשיחת טלפון אחת עם הנייה”.

חזן הודיע כי יגיש תלונה במשטרה נגד עודה בגין התקשרות לא חוקית עם ארגון טרור. ”הגיעה העת לעשות לכך סוף – הספיקו לכולנו הדיבורים, כעת הזמן לצעדים אופרטיביים”.

ח”כ חזן מתכוון גם להחתים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, מיד בתום הפגרה, על מנת להביא להדחתו של עודה מהכנסת, כפי שמאפשר כיום החוק.

”אפשר להמשיך ולצקצק בלשון על כפיות הטובה של חברי הרשימה המשותפת. אבל עד שלא יינקטו נגדם צעדים בפועל – דבר לא יעזור ובוגדנותם רק תלך ותחריף”, אמר ח”כ חזן. ”גטאס כבר בכלא – צריך לדאוג לשלוח אליו חברי סיעה נוספים”.

שר הביטחון ליברמן אמר בתגובה לשיחת הטלפון בין עודה להנייה: “לצערי, ההנהגה הפוליטית של ערביי ישראל, כפי שהיא מיוצגת בכנסת על ידי הרשימה המשותפת, הפכה לגיס חמישי של ממש בלי מרכאות, לנציגות בכירה של ארגוני טרור בכנסת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות