סערה ב”ב: שוטרים תקפו צעיר עם אופניים וחבר שניסה למנוע המעצר

לפי המשטרה, לאחר שהצעיר שרכב על האופניים פגע בהולכת רגל הוא התבקש לעצור, ניסה לברוח - ונעצר לאחר מרדף רגלי • חשוד בן 19 תקף את השוטרים וניסה למנוע המעצר • השניים נעצרו תוך אלימות רבה • תושבים: "צריך להשליט סדר, אבל לא עם 8 בריונים שמשתוללים כמו חיות"
חיים טוויל
י"ב תשרי התשע"ח / 02.10.2017 20:53

משטרת ישראל עצרה היום (שני), באלימות רבה, שני תושבי בני ברק, בני 19 ו-20, בחשד לתקיפת שוטרים וסיכון הולכי רגל בעיר התורה והחסידות.

על פי החשד של המשטרה, צעיר בן 20 רכב על אופנים חשמלים ופגע בעוברת אורח.

לפי המשטרה, לאחר שנתבקש לעצור, ניסה לברוח מהשוטרים – ונעצר לאחר מרדף רגלי.

בעת שנעצר, חשוד נוסף, בן 19, תקף את השוטרים וניסה למנוע את המעצר.

החשודים נעצרו ונלקחו לחקירה. המשטרה פתחה בחקירה.

יצוין כי הצעיר עמד עם אופניו על המדרכה ברחוב הרב שך בבני ברק ומכר סחורה. הוא התבקש על ידי השיטור העירוני לפנות את המקום, שכן הפריע להולכי הרגל, אך לאחר שהשוטרים עזבו, התחכם וחזר.  כאשר השוטרים שבו אל המקום, הוא החל להימלט, ולדברי המשטרה פגע בהולכת רגל.

“משטרת ישראל תפעל באפס סובלנות כלפי מפרי חוק המסכנים את בטחונם של הולכי רגל ופוגעים בשגרת חייהם של האזרחים. המשטרה גם מגנה כל מעשה אלימות ובריונות כלפי אזרחים ואלימות המופנית כלפי אנשי אכיפת החוק”, נאמר בהודעת המשטרה.

עם זאת, מעצר שני הצעירים גרר ביקורת קשה בעיר.  “אנחנו מבינים שצריך סדר בעיר”, אומר אחד התושבים שהיה בזירה. אבל למה להפעיל אלימות כזו מול תושבים שומרי חוק שאולי טעו?”

תושב אחר אמר: “ברור שחייבים לפנות את המדרכות וברור שבעלי אופניים חייבים להיזהר. ואם צריך אז גם בכוח. אבל לא עם שמונה בריונים שמשתוללים כמו חיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות