נתניהו לגרינבלט: לא נשתוק על הלוחמה הדיפלומטית הפלסטינית

ראש הממשלה נועד עם השליח המיוחד ג'ייסון גרינבלט ועם השגריר האמריקני דיוויד פרידמן ואמר: "ההצטרפות הפלסטינית לאינטרפול - צעד שמפר הסכמים חתומים עם ישראל"
יוני גרין
ז' תשרי התשע"ח / 27.09.2017 19:06

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (רביעי) בירושלים עם השליח המיוחד של נשיא ארה”ב, ג’ייסון גרינבלט, ושגריר ארה”ב בישראל דיוויד פרידמן.

בפגישה השתתף גם שגריר ישראל בארה”ב רון דרמר.

נתניהו העלה בדיון את סירובם של הפלסטינים לגנות את הפיגוע בהר אדר אתמול, את הקריאה הפלסטינית להעמיד ישראלים לדין בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, ואת ההצטרפות הפלסטינית לאינטרפול – צעד שמפר הסכמים חתומים עם ישראל.

נתניהו אמר לשליח גרינבלט ולשגרירים פרידמן ודרמר, כי פעולותיה של ההנהגה הפלסטינית בימים האחרונים פוגעות פגיעה חמורה בסיכויים להשיג שלום ושהלוחמה הדיפלומטית הפלסטינית לא תעבור ללא מענה.

כפי שדווח בחרדים 10, למרות לחץ דיפלומטי כבד שהפעילה ישראל, הרשות הפלסטינית התקבלה היום רשמית לאינטרפול – ארגון השיטור העולמי.

המשמעות: הפלסטינים יוכלו להוציא צווי מעצר לקצינים ישראלים ולקבל מידע רגיש על המאבק בטרור, שכן מעמדם של הפלסטינים יהיה זהה לזה של משטרת ישראל.

שלשום החליט הוועד המנהל של האינטרפול להעביר את בקשת החברות של הפלסטינים להצבעה במליאת הארגון – שם זכו הפלסטינים לרוב הדרוש.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות