אלאור אזריה על החלטת הרמטכ”ל: “אמשיך לרצות עונשי בראש מורם”

קיבל את ההודעה על החלטת הרמטכ"ל מבני משפחתו שביקרו אותו בכלא: "אני שב ואומר כי פעלתי מתוך תחושת סכנה בזירת הפיגוע בחברון, מול מחבל שפל שבא לרצוח - והבא להורגך השכם להורגו"
חיים טוויל
ז' תשרי התשע"ח / 27.09.2017 18:07

אלאור אזריה הגיב אחר הצהריים (רביעי), על הודעת הרמטכ”ל כי קיצר את עונשו בארבעה חודשים.

אזריה קיבל את ההודעה על ההחלטה  מבני משפחתו שהגיעו לבקרו בבית הכלא.

“אני מודה לרמטכ״ל על קיצור העונש”, אמר אזריה. “הוא החליט על כך במידת החסד והרחמים, מידה שהקדוש ברוך הוא נתן בכל אחד ואחת מאיתנו. עם זאת, מצר אני על כך שהפרקליטות הצבאית המליצה לרמטכ״ל שלא לקצר את עונשי ולו ביום אחד”.

“באויבינו, יש לזכור, אין שום חסד ושום רחמים, הם תאבי רצח ומלאי שנאה. אני שב ואומר כי פעלתי מתוך תחושת סכנה בזירת הפיגוע בחברון, מול מחבל שפל שבא לרצוח – והבא להורגך השכם להורגו”.

אזריה התייחס לפיגוע אתמול בהר אדר: “אירועי התקופה האחרונה ממחישים עד כמה הציווי הזה מדויק, כשמרצחים שפלים גדעו חיי ישראלים, רק בגלל אידיאולוגיה של שנאה”.

הוא הוסיף: “אנו מלאי חמלה, מקדשים את החיים ורודפי שלום – ואויבינו תאבי דם יהודי, זאת המציאות. ואחרי הכול אמשיך לרצות את עונשי בראש מורם ואתפלל לבורא עולם, מתיר האסורים, שאשוב הביתה במהרה לחיק משפחתי האהובה. אני שב ומודה לעם ישראל על התמיכה לאורך כל הדרך”.

כפי שדווח בחרדים 10, הרמטכ”ל גדי איזנקוט החליט היום לקצר בארבעה חודשים בלבד את עונש המאסר של אלאור אזריה.

אזריה נשלח ל-18 חודשי מאסר, לאחר שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. בעקבות קיצור עונשו,  אזריה ישתחרר מהכלא לאחר שיירצה 14 חודשי מאסר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות