אי שמירה על נתיב הימין: תוך 10 יום נרשמו מעל ל-900 דוחות כנגד נהגים

בחודשים קודמים נרשמו בסך הכל כ-300 דוחות בממוצע לחודש לנהגים שביצעו עבירת אי שמירה על הימין • בעבירה גוררת בצידה קנס של 250 ש'קלים ו-6 נקודות לחובתו של הנהג
חיים טוויל
ד' תשרי התשע"ח / 24.09.2017 12:01

במסגרת פעילות האכיפה נגד עבירות בריונות כביש ועבירות מסכנות חיים, הגביר אגף התנועה את האכיפה באופן משמעותי כנגד עבירת אי שמירה על הימין, במטרה לאפשר זרימה רציפה ומיטבית של התנועה בכבישים, ולאפשר לנהגים לבצע עקיפות בבטחה בנתיב השמאלי ובתוך כך למנוע מנהגים לבצע עבירות.

עם הגברת האכיפה, נרשמה עלייה של מאות אחוזים באכיפה בעשרת הימים האחרונים, ולמעלה מ-900 דוחות נרשמו בגין אי שמירה על הימין בהשוואה לחודשים קודמים, בהם נרשמו בסך הכל כ-300 דוחות בממוצע לחודש לנהגים שביצעו עבירת אי שמירה על הימין.

במשטרה מזכירים כי מחובתו של נהג בכביש לשמור על הנתיב הימני במהלך נסיעתו. הנהיגה בנתיב השמאלי מהווה הפרעה לתנועה ולעיכוב ייתר הנהגים הנמצאים בכביש, כאשר הנתיב השמאלי נועד לעקיפה של רכבים בלבד. על פי החוק, אי שמירה על הימין הינה עבירה הגוררת בצידה קנס של 250 ש’קלים ו-6 נקודות לחובתו של הנהג.

“משטרת ישראל תמשיך לאכוף בנחישות עבירה זו הנמצאת במתחם עבירות הבריונות ומדגישה כי יש לשים לב לשמירה על הימין ובסיום העקיפה בנתיב השמאלי, יש לחזור ולשמור על הנתיב הימני בצורה בטוחה וזהירה”, אומרים במשטרה.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות