ביבי מתמוגג מטראמפ: ב-30 שנותיי באו”ם, לא שמעתי נאום יותר אמיץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע שביעות רצון לאחר נאומו של נשיא ארה"ב: "אמר את האמת על הסכנות האורבות לעולם" • טראמפ הזהיר: "נשמיד כליל את קוריאה הצפונית, אם לא תהייה לנו ברירה" • על איראן: "העסקה הזאת היא בושה לארה"ב"
נתן פרל
כ"ח אלול התשע"ז / 19.09.2017 19:36

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע הערב (שלישי) התלהבות מנאומו של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ בעצרת האו”ם בניו יורק.

“בלמעלה מ-30 שנות היכרותי עם האו״ם, לא שמעתי נאום יותר אמיץ ויותר חד”, אמר נתניהו.

ראש הממשלה הביע שביעות רצון מנאומו של הנשיא האמריקני: ”טראמפ אמר את האמת על הסכנות האורבות לעולם, וקרא להתייצב מולן בעצמה כדי להבטיח את עתיד האנושות”.

במהלך נאומו של נשיא ארה”ב בעצרת הכללית של האו”ם, הוא העביר מסר ברור לצפון קוריאה: ”תוכנית הגרעין של פיונגיאנג מאיימת על כל העולם, ארצות הברית תשמיד כליל את קוריאה הצפונית, אם לא תהייה לנו ברירה”.

נשיא ארצות הברית התייחס גם להסכם שחתם קודמו אובמה עם איראן: “המשטר האיראני הפך מדינה עשירה בהיסטוריה ותרבות למדינה מופלית כלכלית. הקורבנות שסבלו הכי הרבה ממנהיגי איראן הם האנשים שלה. במקום להשתמש בכסף כדי לשפר את חיי האזרחים, הכסף הולך לחיזבאללה ולארגוני טרור שתוקפים אנשים חפים מפשע בישראל”.

טראמפ הוסיף: “עסקת הגרעין עם איראן הייתה אחת הגרועות והחד-צדדיות שארה”ב נכנסה אליהן לעולם. העסקה הזאת היא בושה לארה”ב. ואני לא חושב ששמעתם את הסוף לגבי זה, תאמינו לי. העולם מבין שהאנשים הטובים באיראן רוצים שינוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות