הרב שלמה זלמן בלוי ז”ל זינק לנהר הירדן להציל את בתו – וטבע

הרב שלמה זלמן בלוי ז"ל, בנו של רבי דוד נחמן בלוי ז"ל, שבילה עם בני משפחתו בנהר הירדן - טבע למוות • הבחין שבתו בת ה-16 נקלעה למצוקה בתוך המים, קפץ פנימה כדי להגיש לה סיוע - וטבע • הבת חולצה בשלום • לפני 15 שנה ניצל מתאונת דרכים קשה בה ניספה חברו • הלווייתו הלילה
חיים טוויל
כ"ז אלול התשע"ז / 18.09.2017 18:46

הרב שלמה זלמן בלוי ז”ל, בנו של רבי דוד נחמן בלוי ז”ל ואחיו של איש החינוך הרב מוטקה בלוי, שבילה עם בני משפחתו בסמוך לגשר אריק בנהר הירדן – טבע אחר הצהרים (שני) למוות, כאשר ניסה להציל את בתו שנקלעה למצוקה במים.

המנוח ז”ל, בן 46, תושב שכונת נווה יעקב בירושלים, הבחין כי בתו בת ה-16 נקלעה למצוקה בתוך המים, וקפץ למים כדי להגיש סיוע לבתו. אלא שאז הוא החל לטבוע במים בעצמו.

בני משפחה עצרו עוברי אורח שנסעו בכביש הסמוך ושני אזרחים רצו למימי הנהר ומשו מתוכו את האב.

מתנדבי יחידת חילוץ גולן שהוזעקו לזירה פתחו בפעולות החייאה במקום, יחד עם גורמי רפואה, אולם למרבה הצער, לא נותר לכוחות ההצלה אלא לקבוע את מותו.

הבת חולצה בשלום מהמים.

בני המשפחה הגיעו אל נהר הירדן לאחר מסע תפילות בקברי צדיקים בצפון הארץ.

פאראמדיק מד”א אלי אסולין סיפר: “כשהגענו לנהר, מרחק של מספר דקות הליכה בודדות מהכביש, חברנו לאזרחים ולצוות של יחידת חילוץ שביצעו פעולות החייאה בסיסיות בגבר כבן 46, שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה.

“הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכלל תרופות, הנשמה ועיסויים. לצערנו בסופן נקבע מותו”.

בלוי ז"ל

לפני כ-15 שנה ניצל המנוח ז”ל מתאונת דרכים קשה. חברו הטוב האברך משה סירוטה נהרג אז בתאונה המחרידה. גם אמו, מרת לאה ע”ה, נהרגה בתאונת דרכים בירושלים.

המנוח הותיר אחריו 15 ילדים, בהם כלה הנמצאת לפני חתונתה.

הלווייתו תצא בשעה 23:30 מבית הלוויות שמגר להר המנוחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות