“מלא עצב, מלא שמחה”: החתונה המרגשת של אורית, בת מיכי מרק

יוני גרין
|
כ"ג אלול התשע"ז / 13.09.2017 21:23
אורית מרק, בתו של הרב מיכאל מרק הי”ד שנרצח בפיגוע ירי סמוך לעתניאל, מתחתנת הערב עם בחיר ליבה דניאל אטינגר • ערב לפני החתונה היא כתבה פוסט מרגש • ויש סרטון

אורית מרק, בת 19, בתו של הרב מיכאל מרק הי”ד, שנרצח בפיגוע ירי סמוך לישוב עתניאל, עמדה הערב (רביעי) תחת החופה עם דניאל אטינגר.

את אורית ליוו לחופה אמה חווה, שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע, ואחיה הבכור.

ראש המוסד יוסי כהן, בן דודו של הרב מיכאל מרק אמר: “ידיי ורגליי רועדות כאן יותר מכל מקום אחר. כשדניאל ואורית רקדו בדרך לחופה, חשתי שמימיננו דניאל ומשמאלנו מיכאל”.

כך כתבה אתמול הכלה אורית בעמוד הפייסבוק שלה: ערב שלפני היום המרגש בחיי, ערב לפני הרגע שבו אני מתחתנת עם אהוב ליבי, משנה סטטוס, משנה נורמות ומתחילה בפרק חדש בחיים. ערב מלא בהרגשות, מלא עצב, מלא שמחה! הכל מעורבב מאוד.. כולם פה בריגושים, ואני מלאה פרפרים. ושוב המחשבה על זה שאבא לא ילווה אותי יחד עם אמא לחופה. וכל ההרגשה הזאת שאבא לא היה איתי בכל התהליך הזה.

“שוב עולה ויורדת. שוב דומעת ושוב מחייכת. יום לא פשוט הולך להיות, יום מלא מלא באורות.. מלא בעוצמות, זוג של נשמות סוף סוף מתאחדות. אני מרגישה עוצמה מעבר לזה שזו החתונה שלי עם דניאל!

לפני 7 שנים ביום הזה בדיוק, היה את הפיגוע בישוב השכן, בית חגי שבו כוכבה, אבישי ,והזוג איימס נרצחו. יום זיכרון לארבעה אנשים יקרים מאוד שיושבים בטח ליד אבא ולוחצים לו ידיים ומברכים אותו על החתונה שלי… ובו בזמן, ילדיהם הכואבים בוכים על קברם.

ככה זה, ככה מתנהל העולם, לעולם לא נבין, לעולם לא נדע….רק ננסה להבין שלהכל יש סיבה. אז ברור שאבא יהיה איתנו בחתונה, יהיה קשה בלי החיוך הקורן העיניים הנוצצות, בלי החיבוק, האור , המבט האוהב.. הכל הכל, הוא יהיה חסר!

יש שאומרים שחברות פייסבוק זו חברות בלאיי, אבל בעיניי במשך השנה אני משתפת המון, את הכאב, את השמחה, את הצער, והאהבה. ועכשיו זה הזמן לומר תודה ענקית..לכל האנשים שלא רק בתגובות ובהודעות שימחו נורא.. אנשים שממש עזרו ונתנו בלי סוף, כל דבר שהייתי צריכה… אנשים שאומרים לי כמה יש לי כח למילים, אנשים שסתם עוצרים ואומרים כמה הם מתחזקים. כן כן אתם נותנים לי כח.

“תודה לכל מי שעזר לי בחתונה הזאת, כל האהובים סביבי, התומכים, המחבקים, המשמחים, התורמים בלי סוף שעות ועבודה.. תודה תודה תודה! מחכה להתחתן איתך דניאל אטינגר ומחכה לראות אותך אבא יקר”.

לפוסט היא צירפה “סרט קצר שעשו עלי” (הערה: תמונות נשים).

הרב מיכאל מרק בן 48, מנהל ישיבת ההסדר בעתניאל, נרצח לפני למעלה משנה, לפני כניסת השבת לא הרחק מעתניאל.

הוא הותיר אחריו את חווה רעייתו שנפצעה קשה מאוד בפיגוע ואת עשרת ילדיו, ששניים מהם נפצעו בפיגוע. במכונית שנפגעה נספרו יותר מ-20 פגיעות של קליעים באחד החלונות הקדמיים. המחבלים עקפו עם רכבם את רכב המשפחה הישראלית, נצמדו אליו ופתחו בירי לעבר החלון הקדמי של המכונית.

הזוג הצעיר יתגורר בעתניאל.