חשד להטיית מכרז: חבר מועצה בכיר בבית שמש נעצר לחקירה

החקירה הסמויה הפכה לגלויה: חוקרים הגיעו הבוקר כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר של בית המשפט, עצרו לחקירה חבר מועצה בכיר - וביצעו חיפוש במשרדו ובביתו • המעצר בוצע במסגרת חקירה שנפתחה בעקבות תלונה, לפיה עולה חשד להטיית מכרז שביצעה העירייה • צפויים מעצרים נוספים
חיים טוויל
כ"ב אלול התשע"ז / 13.09.2017 14:56

במסגרת חקירה בחשד להטיית תנאי מכרז, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור, עצרה הבוקר (רביעי) המשטרה לחקירה חבר מועצה בכיר בעיריית בית שמש.

כתב חרדים 10 מציין, כי המעצר בוצע במסגרת חקירה המתנהלת מזה זמן במשטרה, בעקבות תלונה שהתקבלה לפיה עולה חשד להטיית מכרז של העירייה.

היום, עם ההחלטה על מעבר לחקירה גלויה, הגיעו חוקרי משטרת ישראל כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר של בית המשפט ועצרו לחקירה את חבר המועצה, וביצעו חיפוש במשרדו ובביתו.

במסגרת החקירה אספו החוקרים עדויות, ראיות וממצאים לפיהם, עולה חשד כי לפני כשנה פורסם ברשות המקומית מכרז, ומהחקירה עולה כי חבר המועצה פעל – על פי החשד – תוך הטיית תנאי המכרז באופן שהוביל לכך שחברה מסויימת היא זו שזכתה בו, על אף העובדה שלא עמדה בתנאים הנדרשים.

החשוד שנעצר, שכיהן בעבר גם כראש מועצה, הובא לחקירה ביחידת ההונאה בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים והטיית תנאי מכרז.

“חקירת המשטרה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים”, אומרים במשטרה.

במשטרה מוסיפים: “הניסיון להטות ולתווך מכרז ציבורי בשווי אלפי שקלים שמקורו בכספי ציבור התושבים וכל זאת, על פי החשד, לטובת מכרים אישיים ובעלי עניין הינו חמור ביותר שכן פוגע באופן ישיר באזרח הנורמטיבי שומר החוק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלמנה
    13/09/2017 22:45
    תושבי קרית ספר
  1. בושה יושבת אלמנה ו13 יתומים ובוכה איך חסיד גור מתעלל בלי חשבון יש אלוקים בשמיים וראה הכל