‘כינוס חירום’ חרדי בכנסת • נתניהו: ‘אני לא הולך לבחירות. ננצח ב-2019’

בעקבות פסיקת בג"ץ, שפסל את חוק הגיוס, יערך היום כינוס דחוף של הסיעות החרדיות - ולאחריו דיון של ראשי הסיעות • נתניהו בארגנטינה: "עוד לא הספקתי ללמוד את פסיקת בג"ץ, אבל למדתי דבר אחד בפוליטיקה - אל תוותר על שנתיים כל כך מהר • אוביל את הליכוד לניצחון גדול ב-2019"
נתן פרל
כ"ב אלול התשע"ז / 13.09.2017 01:20

בעקבות החלטת הרכב מורחב של בית המשפט העליון על ביטול התיקונים בחוק הגיוס וההוראה כי על הממשלה לנסח חוק אחר – בתוך שנה, הודיעו ראשי הסיעות החרדיות על ‘כינוס חירום’ שיתקיים בצהרים (רביעי) בכנסת.

תחילה תתקיים ישיבת סיעה משותפת לשתי המפלגות – יהדות התורה וש”ס, ולאחריה יקיימו ראשי הסיעות – השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן ויו”ר דגל התורה משה גפני דיון נפרד.

במקביל, התייחס אמש גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, השוהה בביקור מדיני בארגנטינה, להחלטה של בג”ץ ורמז שהיא לא תפגע בהרכב הממשלה. “עוד לא הספקתי ללמוד את פסיקת בג”ץ, אבל למדתי דבר אחד בפוליטיקה – אל תוותר על שנתיים כל כך מהר”.

נתניהו דחה את הדיווחים לפיהם הוא מתכוון לפזר את הכנסת וללכת לבחירות שיהיו מעין ‘משאל עם’ על רקע חקירות המשטרה נגדו.

בתדרוך כתבים בבואנוס איירס אמר נתניהו: ״זה הבל, אני לא מתכוון ללכת לבחירות, אני מתכוון להמשיך את הקדנציה הזו עד תומה ולהוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות של 2019”.

לדברי נתניהו, תמיכה הליכוד בו היא עוצמתית. ”צריך לבוא לראות. לא רק בכנסים, תלכו איתי ברחוב ותראו את זה. לא זוכר תמיכה כזאת מ-96′, זוכר שהיה תסכול מאוסלו, לא בי ולא ברעייתי, רואה עוצמה אדירה אין מילה אחרת להגיד את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רובינו מקנאים בחיילים החרדים למאד מאד
    13/09/2017 08:47
    מה שנכון נכון
  1. לךו