המלצה לכתב אישום: מזכיר מועצה דתית בדרום חשוד במעשים חמורים

בעקבות תלונה על מעשים חמורים והערות מילוליות בעלות אופי לא ראוי לעובדת חרדית - נחקר מזכיר המועצה • טען: "ניסיון נקמה, תופרים לי תיק" • המשטרה העבירה את התיק לפרקליטות עם המלצה לכתב אישום
חיים טוויל
כ"א אלול התשע"ז / 12.09.2017 11:05

מזכיר מועצה דתית ביישוב בדרום הארץ נחקר בתקופה האחרונה במשטרה, לאחר שהתקבלו נגדו תלונות על עבירות חמורות – והמשטרה העבירה את התיק לפרקליטות המדינה, עם המלצה לכתב אישום.

לפי דיווח בישראל היום, שמו של המזכיר נקשר למעשים חמורים באשה במועצה הדתית ביישוב, ולהערות מילוליות בעלות אופי לא ראוי, שעל פי עדות המתלוננת – אישה חרדית – אינן ראויות להישמע באוזניה.

בחקירתו טען הרב כי התלונות הוגשו נגדו בשל סכסוך עם יושב ראש המועצה הדתית, והתעקש כי מדובר ב’תפירת תיק’ וניסיון נקמה כלפיו. אלא שחקירת המשטרה העלתה כי יש ממש בתלונות שהוגשו כלפיו.

יושב ראש המועצה הדתית עצמו נחקר בחשד לפרשת שחיתות ותיק החקירה בעניינו כבר הועבר לפרקליטות לצורך גיבוש כתב אישום. גם תיק החקירה בעניינו של מזכיר המועצה, כאמור, הועבר לפרקליטות עם המלצה דומה.

חקירת מזכיר המועצה נפתחה בעקבות תלונה אחת, והחשדות כלפיו היו צנועות למדי. אולם לאחר שהוגשה תלונה נוספת, החלו החוקרים לבחון את העדויות עמוק יותר והבינו כי יש ממש בהתלונות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טעות משמעותית בכתבה
    12/09/2017 18:36
    שמעון
  1. מדובר על עובדת שירות ולא בת שירות.
    יחי ההבדל הגדול.
    ומדובר על אותה תלונה הראשונה ולא על עוד אחת.