“צרחתי בהיסטריה” • דבורה מילר, שניצלה מלינץ’, משחזרת האימה

אבי כץ
|
כ"א אלול התשע"ז / 11.09.2017 21:24
עו”ד דבורה מילר הייתה עם בני משפחתה בדרך לביתה כאשר נקלעה למארב של עשרות פורעים שהשליכו על הרכב אבנים • בעלה ירה באוויר והצליח להניס את המתפרעים עד להגעת המשטרה • דבורה: “ראיתי רצח בעיניים… בתחנת המשטרה הוצאתי עשרות רסיסי זכוכית משיער הילדות”

עורכת הדין דבורה מילר, שנסעה במוצאי שבת עם בעלה הזמר אבי מילר ועם שלוש בנותיהם בשכונת א-טור במזרח ירושלים, כאשר חזרו משבת במלון ‘שבע הקשתות’ על פסגת הר הזיתים, נקלעה למארב של עשרות פורעים שהשליכו על הרכב אבנים וחבטו בו עם לומים.

בראיון שהעניקה ל’חמש עם רפי רשף’, היא משחזרת:  “בשבריר של שנייה ראיתי מהחלון הימני בחור מסתכל לכיוון שלי, עינינו נפגשו למספר שניות ופשוט ראיתי רצח בעיניים. שנייה לאחר מכן שמעתי בום עצום שהרעיד את הרכב ואלפי רסיסי זכוכית התנפצו סביבי ואז החל כל הבלגאן והבנתי שאנחנו במצב לא פשוט”.

היא תיארה את הדרמה: “הבנות קפצו עליי והחלו לצרוח, מסביבנו בומים גדולים, מכות פח, חובטים בנו ברכב עם לומים ובלוקים”.

בשלב זה החליט בעלה אבי לנקוט יוזמה ויצא מהרכב עם אקדח שברשותו – וירה באוויר, כדי להניס את עשרות המתפרעים.

“הייתי בהיסטריה מוחלטת, הבנות צרחו לידי, ניסיתי להתקשר למשטרה. צרחתי בהיסטריה שמנסים להרוג אותנו ועושים בנו לינץ'”, היא נזכרת. “דקה מאוחר יותר שמעתי ניידות וראיתי המוני חיילים רצים לכיווננו. הם אמרו לילדות לא לדאוג ושהם שומרים עלינו. היה המון בלגאן, צעקות ויריות. משם הסיעו אותנו לתחנת המשטרה, שם הוצאתי עשרות רסיסי זכוכית משיער הילדות”.

בעלה אבי, אחד הזמרים האהובים בציבור החרדי, מעיד כי הוא ובני משפחתו עדיין נסערים – ומסביר את הרקע: “זו לא פעם ראשונה שלנו במשפחה; אנחנו גרים בשכונה הכי צפונית בירושלים, בנווה יעקב, וכבר לצערנו פעם שנייה שאנחנו מקבלים אבנים”.