אחרי החמגשיות: נתניהו ושרה יצאו לביקור היסטורי באמריקה הלטינית

ראש הממשלה ורעייתו המריאו לעשרה ימים בדרום, מרכז וצפון אמריקה - שיחלו בבואנוס איירס ויסתיימו בנאום בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק • במהלך הביקור ייפגש עם נשיאי ארגנטינה, פרגוואי, קולומביה ומקסיקו, ויקיים פגישה שלישית עם הנשיא טראמפ
אריה ריבקינד
כ' אלול התשע"ז / 11.09.2017 00:06

אחרי כמה ימים של התייעצויות משפטיות ומתקפות תקשורתיות על חמגשיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הערב (ראשון) יחד עם רעייתו שרה לביקור היסטורי בדרום ומרכז אמריקה, במהלכו ייפגש  עם נשיאי ארגנטינה, פרגוואי, קולומביה ומקסיקו –  וגם יקיים פגישה שלישית עם הנשיא טראמפ.

טרם צאתו אמר נתניהו: “אנחנו יוצאים עכשיו לביקור היסטורי. זו הפעם הראשונה שראש ממשלה מכהן נוסע לבקר בדרום אמריקה ובמרכז אמריקה. אנחנו נפתח את הביקור שלנו בארגנטינה, אני ביקשתי ממשפחות עובדי משרד החוץ, שניספו בפיגוע הגדול בבואנוס איירס להצטרף אליי.

“משם נמשיך לקולומביה ומשם למקסיקו. שוחחתי הערב עם נשיא מקסיקו, שיחה מאוד מרגשת, אמרתי לו שישראל נכונה לתת כל סיוע שעומד לרשותנו. והוא מאוד העריך את זה, וקבענו כמובן להמשיך את שיחתנו בהמשך השבוע. ממקסיקו אני אצא לארצות הברית לנאום בעצרת האו”ם ושם גם אפגש עם ידידי הנשיא דונלד טראמפ”.

ראש הממשלה אמר על הפגישה העתידית עם הנשיא האמריקני, בשולי עצרת האו”ם. “אני מצפה לפגישתנו, לפגישתי עם הנשיא טראמפ, ידידי, בניו יורק, ואני מבקש לנצל הזדמנות זאת כדי לאחל לכל חברינו בארה״ב שיעברו בשלום את השעות הקשות הללו. גם הסערה הזאת תחלוף, וכל אזרח ישראלי מתפלל לשלומם של אזרחי ארה״ב של אמריקה”.

שרה נתניהו התייחסה להחלטת היועץ המשפטי לממשלה להעמידה לדין בפרשת המעונות – בכפוף לשימוע, ואמרה בתשובה לשאלה:

“אני רוצה להגיד תודה לאלפי, אלפי, אלפי אזרחים ישראלים ואנשים גם בכל רחבי העולם שתומכים בי ועוזרים ומעודדים. אני רוצה להגיד שבימים טובים ובימים פחות טובים, העזרה שלכם והתמיכה שלכם, נותנת לי כוח להמשיך לעשות את הדברים האמיתיים שאני עושה למען כל אלה שצריכים את העזרה שאני משתדלת ומנסה לעשות ככל יכולתי. פשוט לכולם, לכולנו – שתהיה שנה טובה. שיהיה רק טוב לכולנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות