יעלון השתלח בנפתלי בנט – וקבע: “הדם של דוואבשה על הידיים שלנו”

שר הביטחון לשעבר משתלח ביו"ר הבית היהודי: "שלא נתפלא ששורפים משפחה בדומא, וגם הדם של משפחת הנקין על הידיים שלנו" • "כשאני שומע שרה בממשלת ישראל אומרת 'אנחנו צריכים לשלוט בתקשורת, אני מתחלחל"
אריה ריבקינד
י"ט אלול התשע"ז / 10.09.2017 10:39

שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון תקף בחריפות שרים בממשלה וחברים בסיעת הליכוד בכנס שקיים בכפר סבא.

דבריו, בהם טען כי ממשלת ישראל אחראית לרצח משפחת דוואבשה וגם לפיגוע בו נרצחו בי הזוג הנקין, שודרו הבוקר (ראשון) בתוכניתו של שרון גל בתחנת הרדיו ‘גלי ישראל’.

“כשבאו חיילים לפנות את הבתים – בתי דריינוף בבית אל – וצעירים זרקו עליהם אבנים ושקיות שתן, שר החינוך עמד שם ומה שהיה לו להגיד זה להאשים את בית המשפט העליון”, תקף יעלון.

“שלא נתפלא אחר כך שכורתים עצי זית של ערבים או שורפים מסגדים או כנסיות או ששורפים משפחה בדומא”, אמר יעלון. “הדם של משפחת דוואבשה בדומא וגם של משפחת הנקין שנרצחה בפיגוע נקם על דומא – על הידיים שלנו”, טען יעלון.

בהמשך תקף יעלון גם את חברי מפלגתו לשעבר: “כשאני שומע שרה בממשלה אומרת שעל הממשלה לשלוט על התקשורת – אני מתחלחל”, אמר בהתייחסו לשרת התרבות מירי רגב.

יעלון תקף גם את דוד ביטן: “אומר אפילו יו”ר הקואליציה ‘הליכוד צריך לשלוט בתקשורת’ – ארדואן לא מעז להגיד דברים כאלה. הוא רוצה אבל הוא יודע שלא נכון להגיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ההלקאה העצמית של יעלון- קצנו בה
    10/09/2017 11:13
    טובי
  1. מספיק לבכות על רצח אחד ויחיד של צעיר יהודי אחד ולא לגנות את הטרור המסיבי של המוסלמים! די להיות יהודי גלותי מוכה וחבול שמתנצל! האם בעתיד נגיש את הלחי השנייה לאויבנו?!