נתניהו על האישום: ‘הסיפור השקרי והזוי של החמגשיות יתנדף בשימוע’

בנימין נתניהו מאשים בדף הפייסבוק שלו את מי שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה מני נפתלי, באחריות לניפוח ההוצאות בתקופה שבה בוצעו לכאורה העבירות המיוחסות לרעייתו • "מי אכל או לקח את הכמות העצומה הזו חמגשיות וארוחות, שהספיקה לקבוצת כדורגל?"
אריה ריבקינד
י"ז אלול התשע"ז / 08.09.2017 14:08

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אחר הצהריים (שישי) בדף הפייסבוק שלו לכתב האישום הצפוי נגד רעייתו שרה, באשמת קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים.

“ההוצאות על מזון וארוחות מוזמנות בחמגשיות התנפחו באורח פלא בתקופתו של עד המדינה מני נפתלי כאב הבית, וצנחו באורח פלא כשעזב”, כתב נתניהו.

“למה ההוצאות זינקו דווקא בשנים האלה? מי אכל או לקח את הכמות העצומה הזו חמגשיות וארוחות, שהספיקה לקבוצת כדורגל? בוודאי לא משפחת נתניהו. שתבינו, על זה מתבסס כל הסיפור נגד רעיית ראש הממשלה.

“סיפרו לנו על רהיטי הגן, החשמלאי, הבקבוקים, המלצרים, המטפלת – נשאר בסוף רק הסיפור ההזוי והשקרי של החמגשיות שאת רובן המכריע הזמין מני נפתלי. גם זה יתנדף בשימוע”.

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע היום (שישי) לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו כי היא תועמד לדין בכפוף לשימוע בשל חלקה בפרשת “הזמנת הארוחות”.

נתניהו תואשם בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות מרמה והפרת אמונים בשווי של כ-360 אלף שקלים. נתניהו לא תואשם בפרשת החשמלאי ובפרשת הטיפול הסיעודי באביה.

נתניהו הציג שתי טבלאות – וכתב: “הנתונים מדברים בעד עצמם”.

חמגשיות, נתניהו

חמגשיות, נתניהו

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חחחחחחח
    08/09/2017 15:39
    צוחק
  1. נו ברור שזה מה שביבי יגיד . תמיד הוא יפיל על אחרים

  2. בושה מסתתר מאחורי אישתו
    08/09/2017 20:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. איך הוא מפיל הכל על אישתו …..רבין על פחות התפטר.