שוב תקיפה: עובד באולם אירועים נגח באלימות במשגיח כשרות I צפו

במצלמות האבטחה במטבח של אולמי 'האצולה' בירושלים, נראה עובד במטבח נוגח באלימות במשגיח הכשרות מטעם בד"ץ 'יורה דעה' • הבד"ץ שיגר מכתב לבעלים: "המשך כשרותינו מותנה בסילוק מיידי של אותו עובד"
יוסף גרינבוים
י"ז אלול התשע"ז / 08.09.2017 01:25

שוב משגיח כשרות מותקף באלימות: בסרטון וידאו שצולם אמש (חמישי) במצלמות האבטחה הממוקמות במטבח של אולמי ‘האצולה’ בשכונת תלפיות שבירושלים, נראה עובד במטבח נוגח באלימות במשגיח הכשרות המוצב במקום מטעם בד”ץ ‘יורה דעה’ של הגר”ש מחפוד.

בתיעוד נראה המשגיח כשהוא מאבד משיווי משקלו, מעוצמת המכה, וכמעט קורס על הריצפה, ומשקפיו נפלו.

בעקבות האירוע שיגר בד”ץ ‘יורה דעה’ מכתב לבעלי ‘האצולה’, ובו דרישה לסלק את העובד משטח האולם.

במכתב נאמר: “בעקבות נתונים שקיבלנו אודות התנהגות ברוטלית ואלימה של אחד מעובדיך, כנגד המשגיח מטעמנו במקום, דבר שמגובה גם חזותית, הננו להודיעך כי המשך כשרותינו מותנה בסילוק מיידי של אותו עובד משטח האולם.

“ובמידה והדבר לא ייעשה, תופסק כשרותינו באופן חד צדדי, וכל הוצאות ונזקים בגין ביטולי חתונות וכדו’ יהיו תחת אחריותך”.

באולמי האצולה הוחלט כי ביום  ראשון ייערך שימוע לעובד.

משגיח כשרות, מכות

אין זו תקיפה ראשונה כנגד משגיחי כשרות באולמות אירועים ומסעדות. לפני חודשיים הותקף הרב אברהם רוט, בן 43, משגיח כשרות המעניק השגחת כשרות לאולמות וארגונים, באולם שמחות בירושלים בידי ערבי, במטבח האולם.

רוט, בנו של הסופר שמואל ארגמן, סיפר אז בשיחה בלעדית עם חרדים 10 את שהתרחש: “הגעתי אמש יחד עם עוד מספר משגיחים אל האולם. אותו ערבי שיחק מול העיניים שלי,  סגר ופתח את התנור. לא שתקתי, פתחתי את הטלפון הנתיב שלי כדי לצלם. בא אלי, חטף לי בצורה מאיימת מול כל המטבח – היו שם עוד הרבה אנשים שראו את זה – וזרק. התכופפתי לקחת את הטלפון שהוא זרק, הרמתי את המכשיר, הוא חטף ושבר את זה לרסיסים.

“בסך הכל אני בצעתי את תפקידי, שגוי לא יגע בתנור. הרי גוי אסור לו לגעת בתנור, רק ליהודי. אני מצלם אותו כדי להראות לבעל הבית. מול עשרות אנשים שהיו במטבח דיבר אלי בצורה מאיימת, חצי אגרוף.

“הבעל בית אמר לי: ‘תירגע, נטפל בזה’, אבל נכנסתי ללחץ וחרדה התחלתי לרעוד ולבכות. הלחץ דם שלי עלה. קלטתי שהוא יכל בעצם לשחוט אותי. היה לוקח סכין. החברה לידי הזמינו משטרה ואמבולנס.

“הוא ברח. פשוט ברח. כיתרו אותו אבל המשטרה לא הצליחה לעצור אותו. כרגע. האמבולנס ביקש לפנות אותי לבית חולים אבל לא הסכמתי. נשארתי באולם”.

יומיים קודם לכן הותקף משגיח כשרות במסעדה בעיר באור יהודה. זאת לאחר שהמשגיח הגיע אל המקום בשליחות המרא דאתרא, הרב ציון כהן, בכדי להסיר את תעודת הכשרות. בסופו של דבר בעל המסעדה התנצל וההדורים יושרו.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לא מעסיקים יהודים?
    08/09/2017 09:08
    שלום
  1. בשביל לחסוך כסף מעסיקים ערביים, שזה סכנה גם בטחונית וגם כשרותית, וגם שבגלל זה יש יהודים רעבים כי אין להם עבודה
    די להעסקת ערביים כדי לחסוך כסף

  2. צריך פשןט
    08/09/2017 15:56
    אליהו
  3. לשלול לבעלים כאלה את התעודה לכל החיים רק ככה הם יפחדו ויפסיקו עם זה

  4. למען ה
    08/09/2017 15:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. למה לא עוצרים אותו ומכניסים לכלא

    • חן   09/09/2017 23:24

      עבדתי בקייטרינג. וערבי שעבד במקום החביא גבינה צהובה בתוך שניצלים. רצה לגנוב גבינה צהובה אז החביא אתה בתוך מגש מלא שניצלים. בעל הבית לא ידע כלום מכל זה. בקיצור הם גונבים הכל. וגם הכשרות בערבון מוגל.

  6. למה הרבנות כל כך מושחתת
    09/09/2017 12:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. תפסיקו להיות מושחטים ורעבי בצע , ואחר כך תדרשו להיות קורבנות

  8. תנקו את הרבנות משחיטות
    09/09/2017 12:25
    תפסיקו לשקר
  9. לפני שאתם רוצים להיות קורבנות,
    תפסיקו להיות רעבי בצע לכסף ולרמות את האנשים שמאמינים בכם.