לקראת האישום I משפחת נתניהו: ‘טענות מופרכות, רדיפה אובססיבית’

במשפחת נתניהו הגיבו בחריפות להחלטת היועץ המשפטי להעמיד את רעיית ראש הממשלה לדין בפרשת המעונות - ותקפו את העד מני נפתלי: "עבריין ושקרן סדרתי שטופל האשמות שווא"
אריה ריבקינד
י"ז אלול התשע"ז / 08.09.2017 00:41

משפחת נתניהו הגיבה הערב (חמישי) בחריפות על כוונת היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, להגיש כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, במסגרת מה שמכונה ”פרשת המעונות”.

״הטענות כנגד רעיית ראש הממשלה הן אבסורדיות ויוכחו כמופרכות”, נמסר. “שרה נתניהו היא אישה אמיצה וישרה ומעולם לא נפל פגם כלשהו במעשיה. לצד עבודתה כפסיכולוגית חינוכית מומחית המטפלת בילדים מדי שבוע, היא מקדישה זמן רב לסיוע לילדים חולי סרטן, לניצולי שואה ולחיילים בודדים”.

במשפחת נתניהו טוענים עוד: “העלייה התלולה בהוצאות הארוחות במעון ראש הממשלה נגרמה כתוצאה מעבירות שביצע אב הבית הבעייתי מני נפתלי, עד מדינה עבריין ושקרן סדרתי. ההוצאה החודשית הממוצעת על ארוחות מוזמנות בתקופה שבה נפתלי כיהן כאב הבית היא פי 5 (!) לעומת הממוצע החודשי בארבע השנים שלאחר מכן, כשנפתלי לא עבד שם. זה אומר הכל”.

עוד הצהירה משפחת נתניהו: ”נפתלי טופל האשמות שווא על רעיית ראש הממשלה כדי למלט את עצמו מאחריות לעבירות שביצע. ‘לא זו בלבד שרעיית ראש הממשלה לא עברה שום עבירה – אלא שעצם העיסוק במזון של ראש הממשלה נתניהו, שפועל סביב השעון למען המדינה וביטחונה, ובמזון של משפחתו הוא עיסוק פאתטי ואובססיבי”.

”אף ראש ממשלה קודם לא זכה לחטטנות כזאת הגם שההוצאות של ראשי ממשלה אחרים על ארוחות היו זהות ולעתים אף גבוהות בהרבה. עד מתי תימשך ההתעסקות האובססיבית הזאת במשפחת נתניהו?״ נאמר בהודעת המשפחה.

כפי שדווח מוקדם יותר בחדשות 2,  היועץ המשפטי לממשלה עתיד להגיש הבוקר כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה בפרשת המעונות – בכפוף לשימוע.

מוקדם יותר היום העריך ראש הממשלה בפני מקורביו כי לא יוגש נגדו כתב אישום באף אחת מהפרשות שבהן הוא נחקר, גם אם המשטרה תמליץ להעמידו לדין.

על פי הדיווח בחדשות 2, נתניהו הבהיר כי רעייתו שרה תסרב לעסקת טיעון בתיק המעונות. ”אין סיבה שתודה במה שלא עשתה”, אמר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טענות מופרכות? ספרו את זה לשופט
    08/09/2017 01:08
    אלעד
  1. זהו, הלך עליכם