באמצע חתונת זוג חרדי: השוטרים פינו החוגגים מהאולם בגלל רעידות

רעידות חזקות של ריצפת האולם בזמן הריקודים, הובילה את החוגגים להזעיק משטרה • השוטרים הסכימו לפנות את החוגגים לאולם בקומה השנייה - אלא שאז אירעה עוד תקלה: עשן החל לעלות מהתקרה • זה נגמר בריקודים בלובי ומחוץ לבניין
חיים טוויל
ט"ז אלול התשע"ז / 07.09.2017 16:16

אמש (רביעי) התקיימה חתונה של זוג חסידי חב”ד מנתניה באולם אירועים בעיר במרכז הארץ .

אלא שמה שהיה אמור להיות האירוע המשמח בחייהם של החתן והכלה – השתבש: לאחר הריקודים הראשונים נכנסו אל האולם שוטרים, אנשי מד”א ומכבי אש, ודרשו מהנוכחים לצאת מהמקום, זאת בעקבות רעידות חזקות של ריצפת האולם, בזמן הריקודים והמוזיקה.

השוטרים הוזמנו על ידי אחד ממשתתפי החתונה שחש ברעידות הבלתי שגרתיות – ופנה אל המלצרים בשאלה: האם זה בסדר? אלה ענו  לו שתמיד זה כך.

השוטרים התעקשו לפנות את האירוע ולסגור את האולם, עד לבירור נוסף ובדיקת מומחים.

בעל האולם שהגיע לשטח אמר כי יציג אישורים ותקנים של אדריכלים ואנשי צבא, ותמה על בקשת המשטרה לפנות את אירוע, אף בלא שימוש במוזיקה וריקודים.

לאחר בקשת ותחנוני המשפחות, הסכימו השוטרים שהריקודים יימשכו באולם הממוקם בקומה השניה, שם הריצפה לא רעדה.

אלא שאז שוב נחרבה החגיגה: לאחר כחצי שעה שוב ביקשו השוטרים מהקהל להתפנות מהאולם שבקומה השניה, כיוון שעלה עשן מהתקרה לאחר שנשרפו נורות. לדברי אדם שנכח באולם, היה “חשש ממשי לשריפה”.

למרות כל התקלות, הריקודים נמשכו ביתר שאת בלובי האולם וכן מחוצה לו, בזכות הנחישות בה פעל בעל המנגן  ר’ אלאור ולנר, שדאג להמשיך את השמחה בכל מקום.

משתתף בחתונה אמר לחרדים 10, כי “חלק מהקהל צידד בהחלטת המשטרה, מחשש כי האסון שהתרחש באולמי וורסאי יחזור על עצמו, ומצד שני האורחים היו עצובים על קלקול השמחה של החתן והכלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות