מרגש: מה הסוד שנתן מאיר שיתף כי “כבר לא מצליח לשמור בתוכי”?

נתן מאיר, שרעייתו דפנה הי"ד נרצחה בפיגוע דקירה מזעזע בפתח ביתם ביישוב עתניאל, הפתיע בפוסט שזכה במאות שיתופים ואלפי לייקים • "בשנה וחצי האחרונות זכיתי להכיר מעט את ראש הממשלה ורעיתו וכואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור"
אבי כץ
ט"ז אלול התשע"ז / 07.09.2017 11:16

נתן מאיר, שרעייתו דפנה הי”ד נרצחה בפיגוע דקירה מזעזע בפתח ביתם ביישוב עתניאל, ומאז נישא שוב, פרסם אמש (רביעי) פוסט מפתיע בדף הפייסבוק על בנימין ושרה נתניהו. הפוסט זכה מאז למאות שיתופים ולאלפי לייקים.

“כבר הרבה זמן לא פרסמתי שום דבר. אני עסוק בבניית ביתנו מחדש. אנחנו הולכים ונבנים מיום ליום וטוב שזה נעשה הרחק מאור הזרקורים. אנחנו לעיתים קרובות מתמודדים גם עם הצער והאובדן כדי להמשיך את מפעל החיים”, פתח מאיר את הפוסט.

“גם עתה אין ברצוני לומר דבר אלא רק לשתף במה שאני כבר לא מצליח לשמור בתוכי”.

בשלב זה סיפר: “בשנה וחצי האחרונות זכיתי להכיר מעט את ראש הממשלה ורעיתו וכואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור. אני מכיר את ראש הממשלה מחבק ומתעניין שוב ושוב בשלומי ובשלום הילדים.

“אני מכיר ראש ממשלה שמתקשר ושמבקש לדעת שאנחנו מצליחים לשרוד אחרי האסון שלנו. אני מכיר את אשתו שמחבקת את הילדים שלי בחום.

“אני מכיר את ראש הממשלה כאיש אוהב שבא אלינו כדי להביט לנו ישר בעיניים. אני מכיר אותו כאח שכול שתומך ונמצא איתנו בכל ליבו בדרך הקשה”.

מאיר הודה לנתניהו: “תודה לך ראש הממשלה על עוד שיחת טלפון מנחמת ומעודדת שזכיתי לקבל ממך אתמול בערב, רגע לפני שאני הלכתי לישון ואתה כרגיל המשכת לעבוד…”

מאיר סיים בבקשה: “עוד מעט מתחילה שנה חדשה. אני מבקש להכיר טובה למי שראוי לה ולהודות בכל לב למי שעושה למענינו ימים ולילות. תודה לכם מנהיגים שלנו! רבים וטובים! מאוד!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות