4 הרבנים החשודים שקיבלו ‘כושר’ לרב עיר במרמה שוחררו למעצר בית

ארבעת הרבנים שנעצרו הבוקר על ידי חוקרי להב 433 של המשטרה, בחשד כי השיגו במרמה 'תעודת כושר' של רב העיר, שוחררו בתום החקירה למעצר בית - בתנאים מגבילים • לפי החשד, הארבעה קיבלו את 'הכושר', בין היתר, מבלי שנכחו בבחינות - באמצעות שליחת אדם שהתחזה להם
חיים טוויל
ט"ו אלול התשע"ז / 06.09.2017 19:33

‘פרשת הרבנים החדשה’: ארבעת הרבנים שנעצרו הבוקר (רביעי), בחשד כי השיגו במרמה ‘תעודת כושר’  של רב העיר, שוחררו מהיחידה בתום החקירה למעצר בית, בתנאים מגבילים.

מהמשטרה נמסר: “בהמשך להודעה בדבר חקירה בלהב 433 , במסגרתה נחקרו מהבוקר ארבעה רבנים מערים שונות, בחשד כי השיגו במרמה “תעודת כושר”, המקנה להם יכולת להתמודד על תפקיד ציבורי בכיר – של רב העיר, הארבעה שוחררו מהיחידה בתום החקירה למעצר בית בתנאים מגבילים”.

במשטרה הוסיפו כי “החקירה נמשכת”.

יצוין כי בשתי רשויות בהן התמודדו שניים מהרבנים בוטלו הבחירות המתוכננות, בעקבות עתירות שהוגשו לבג”ץ.

כפי שדווח בחרדים 10, חוקרי יחידת להב 433 של המשטרה עצרו הבוקר (רביעי), בתום חקירה מורכבת, ארבעה רבנים מערים שונות, בחשד כי השיגו במרמה ‘תעודת כושר’, המקנה להם יכולת להתמודד על תפקיד ציבורי בכיר של רב העיר.

על פי החשד, הארבעה השיגו במרמה את ‘תעודת הכושר’, מבלי שנכחו בבחינות ההסמכה ואף בשיטות נוספות, הכוללות זיוף הרישום של ציוני המבחן, שליחת אדם אחר במקומם לבחינה שהתחזה להם – ואף פניה ישירה לבודק המבחן, במטרה “שיקל” בבדיקת המבחן ובמתן הציון.

בתוך כך, בלשי יאח”ה בלהב 433, עצרו הבוקר את ארבעת החשודים וערכו חיפוש בבתיהם, במטרה לתפוס מסמכים אשר על פי החשד קושרים אותם לעבירות המיוחסות, הכוללות: מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תארגיד , התחזות כאדם אחר וזיוף בנסיבות מחמירות.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חשד לזיוף תעודות לרבנות
    07/09/2017 00:24
    שמוליק
  1. במידה שזה נכון ולאחר משפט שיורשעו
    יש להרחיקם מפעילות דתית כגון רב שכונה, רב בית הכנסת, ראש כולל.

  2. המתמודדים לרב עיר
    07/09/2017 12:35
    דוד
  3. אכן העגלה מלאה