מה היו המילים הראשונות שכתבו הילדות בטאבלטים שהוחזרו? • צפו

אחרי שהמשטרה לכדה את הגנב שפרץ לבית ספר 'גשרים' של 'אוהל שרה' בבני ברק, ואיתרה את 7 הטאבלטים הגנובים של 'הילדים המיוחדים' - התייצבו שוטרים בביה"ס, ומסרו לילדות את הטאבלטים, המשמשים עבורם כ'פה' • צפו בתגובות של הילדות וכיצד הן מתקשרות באמצעות הטאבלט
חיים טוויל
ט"ו אלול התשע"ז / 06.09.2017 16:30

שוטרים התייצבו אחר הצהרים (רביעי) בבית הספר לחינוך מיוחד ‘גשרים’ של ‘אוהל שרה’ בבני ברק – ומסרו לילדות את הטאבלטים שנגנבו ביום שני בלילה.

הילדות המאושרות מיהרו לקחת את הטאבלטים – והמילה הראשונה שכתבה אחת הבנות כשקיבלה את המחשב היתה; ׳לאהוב׳. חברתה כתבה: ׳תודה׳. וילדה שלישית כתבה: ‘שמח’.

כפי שדווח בחרדים 10: לבית הספר לחינוך מיוחד ‘גשרים’ של ‘אוהל שרה’ בבני ברק פרצו שלשום שני גנבים חסרי לב, וחמסו מתוך משרדי בית הספר שבעה טאבלטים המשמשים כ’פה’ עבור התלמידות.

בבית הספר ‘גשרים’ לומדים תלמידים בעלי לקויות דיבור קשות מאוד, והם מצליחים לתקשר עם הסביבה רק באמצעות אותם טאבלטים, אשר מצויידים בתוכנות מחשב יקרות ומיוחדות מאוד.

מחנכי בית הספר, אשר הגיעו למחרת ההתפרצות למקום, גילו הרס גדול. אך מה שבעיקר הטריד את מנוחתם, היא העובדה כי התלמידות לא יוכלו לתקשר עוד עם סביבתם, כפי שעשו עד כה באמצעות המחשבים המיוחדים.\

בעקבות האירוע, המשטרה פתחה בחקירה מאומצת, תוך הבנת החשיבות שבהשבת המחשבים לבית הספר.

אמש נעצר חשוד, בן 34 תושב בני ברק, בביצוע ההתפרצות והגניבה. בהמשך אותר הרכוש כולו והוא הושב לבית הספר בצהרים.

מדובר ב-7 טאבלטים ששוויו של כל אחד מהם כ-17,000 ש”ח וכן שני רמקולים גדולים.

היום יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בת”א.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תודה רבה רבה
    06/09/2017 19:08
    חיה
  1. ישר כוח כל הכבוד