יש לו מחליף: הצעיר הדרוזי שהשם ‘בנימין נתניהו’ עושה לו בלגן בחיים

בנימין נתניהו בן ה-21, דרוזי מהכפר ראמה, הגיע לעבור ניתוח קל ב'זיו' בצפת ונאלץ להציג תעודת זיהוי כדי שהאחיות יאמינו לו • "אף אחד לא מאמין לשם שלי, כולם אומרים לי 'אתה צוחק עלינו'. מבקשים ממני תעודת זהות" • ולמה הוא נקרא בשם הזה?
שלמה בן חיים
ט"ו אלול התשע"ז / 06.09.2017 11:59

האחיות במחלקה הכירורגית בבית החולים ‘זיו’ בצפת לא האמינו: צעיר בן 21 מהכפר ראמה שבגליל, הגיע לעבור ניתוח קל בידו והציג עצמו כבנימין נתניהו.

כדי לשכנע את האחיות בזהותו, שלף נתניהו הדרוזי, ששם משפחתו הוא ניקולא, תעודת זהות – שהוכיחה כי הוא צודק.

הצעיר סיפר לעיתון ‘ידיעות האחרונות’, כי החברים ובני המשפחה מכנים אותו “ביבי” – אך “השם הזה עושה לי בלגן. אף אחד לא מאמין לשם שלי, כולם אומרים לי ‘אתה צוחק עלינו’. מבקשים ממני תעודת זהות. סבא שלי איש ליכוד, אבא שלי איש ליכוד, וגם אני מצביע ליכוד”.

ביבי הצעיר סיפר עוד: “כילד הציקו לי בגלל השם, וזה לא מפסיק עד היום. אני נהג משאית ומוביל חומרי ניקיון, בעיקר באזור המשולש, ושם בכלל קוראים לי ‘בוגד’. עד שיום אחד נמאס לי וחשבתי להחליף את השם, ממש כעסתי. שאלתי את אבא שלי: ‘למה עשית לי את זה? למה נתת לי את השם הזה?’ ואבא תמיד אמר: “זה שם טוב. אנחנו ליכודניקים”.

אביו של ”ביבי”, ווחיד, סיפר ל’ידיעות אחרונות’: “אני בן 53, שירתתי בלבנון כלוחם שריון ואנחנו הכי ישראלים שיש. ספגתי מספיק בגלל השם של הבן שלי, גם מצד המוסלמים וגם מצד בני עדתי הנוצרים, אבל אני לא אחליף את שמו של הבן שלי בשום אופן”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כידוע לכל ניצול שואה
    07/09/2017 20:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. משתפי פעולה הם המיץ של הזבל. אי-אפשר לרדת יותר נמוך מזה.

  2. "דרוזי" ומצד שני "בני עדתי הנוצרים"
    13/09/2017 17:04
    חושם
  3. נראה שהוא ערבי נוצרי ולא דרוזי (השם ניקולא הוא שם נוצרי נפוץ)