קיץ 2014: אופנת האיפור במארזים מפנקים המיועדים בעיקר למתנות

SACARA מציעה מבחר מארזים המשלבים את מוצרי סדרת הטיפוח פרימיום החדשה LOVELY • איב סאן לורן, מותג המעצבים הבינלאומי, מציג את בייבי דול קיס & בלאש
תמי גיל
כ"ד סיון התשע"ד / 22.06.2014 10:28

 רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA מציעה מארזים מפנקים המיועדים בעיקר למתנות.

מבחר המארזים משלבים את מוצרי סדרת הטיפוח פרימיום החדשה LOVELY, קולקציית האיפור החדשה – הכוללת מגוון גדול של לקים, צלליות, שפתונים, ליפגלוסים, מסקרות וסמקים בשלל צבעים וגוונים מקולקציית הקיץ. כמו כן מגוון רחב של מוצרי טיפוח כמו: קרמי גוף, קרמי ידיים, מגבונים,  מסירי איפור, סדרת טיפוח לפנים, דאודורנטים,  וכו’.

המארזים מגיעים בתוך קופסא מהודרת וצבעונית.

 מחיר מארז: החל מ-29.90 ₪

 4000501220 (Custom) גלגלת אבנים לציפורניים של SACARA מחיר 7.90 שח צילום מארזי מתנה של SACARA מחיר החל - 29.90 שחסדרת LOVELY של סקארהשפתון משתנה של SACARA מחיר 9.90 שח. צילום- קית' גלסמן  (3)שפתון לחות של רשת SACARA מחיר 9.90 צילום קית' גלסמן (20)צללית משי במקרם קטיפתי SACARA מחיר 5.90 צילום- קית' גלסמן  (מס גוון 19)סט צלליות של SACARA מחיר 14.90 שח  (3) (Custom)

איב סאן לורן, מותג המעצבים הבינלאומי, מציג את בייבי דול קיס & בלאש.

משחק כפול של צבע ללחיים ולשפתיים עם 12 גווני פופ מרעננים ל-“בייבי דול” של איב סאן לורן.

 בייבי דול קיס & בלאש של איב סאן לורן מציע מבנה חדשני של פורמולה שהיא מיזוג של שתי טכנולוגיות: מייק-אפ ושפתון.

תרכובת של אויר מוקצף לפיזור של צבע: מרקם של ג’ל מפיץ אור, המאפשר לפורמולה להיטמע בקלות ולהפיץ אור באופן אחיד לגימור שהוא בו זמנית זוהר ומאט. הג’ל יוצר מרקם קטיפתי וחושני ביותר המאפשר לווסת את עוצמת הצבע, למראה רענן וקליל  או לאפקט סופר אופנתי-פופי.

שמנים ואבקות מאזנות: מסייעים להבטיח את הנוחות ואת עמידות המרקם המשתלב בקלות ובפשטות עם השפתיים והלחיים. הצבע נשאר זוהר ומאט.

פיגמנטים המגבירים את האור: פיגמנטים טהורים מעושרים בפנינים זעירות בגוון עדין של ורוד, שנועדו למקסם את הזוהר של כל גוון עור ולהציע צבעים מפתים ומלאי חיים בגימור סאטני.

 פריט הקאלט החדש: בקבוק בהשראת קסת דיו שקופה, המציגה לראווה את טוהר הצבע לכל היבטיו. פריט החובה החדש עבור ה”בייבי דול” של איב סאן לורן. ‘קיס & בלאש’ מחליק לתוך תיק היד, או הקלאץ’ בכל זמן ובכל מקום.

 KISS_&_BLUSH_N°10 (Custom) קיס אנד בלאש של איב סאן לורן מחיר 220 שח צילו...KISS_&_BLUSH_N°7 (Custom) קיס אנד בלאש של איב סאן לורן מחיר 220 שח צילום...KISS_&_BLUSH_N°6 (Custom) קיס אנד בלאש של איב סאן לורן מחיר 220 שח צילום...KISS_&_BLUSH_N°3 (Custom) קיס אנד בלאש של איב סאן לורן מחיר 220 שח צילום...

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות