מחפשת מיצוק והבהרה של העור? לכי על סרום C של הד”ר • החור של הגרוש

תמי גיל
|
ט"ז אלול התשע"ז / 07.09.2017 12:49
ד”ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, משיקה סדרת טיפוח חדשה של קרמים טיפוליים לעור המכילה חומרים פעילים • התכשירים נועדו לטפל בבעיות של מיצוק העור, שיפור הקמטים, מרקם העור וטיפול בפגמנטציה

סדרת הטיפוח של להבית אקרמן מכילה רכיבים פעילים בריכוז גבוה ומשמעותי, הייצור תחת תנאים קפדניים ואבטחת איכות גבוהה, שיווק במהדורה מוגבלת – הם לא נמכרים מעבר לתקופת האפקטיביות שלהם – וחתומים על ידי ד”ר להבית אקרמן המבטיח התחייבות לאיכות .

סרום C עובד על מיצוק העור והבהרתו, מנטרל רדיקאלים חופשיים ורעלים, נוסחה ייחודית לטיפול בקמטים המכילה 10% ויטמין C מרוכז, נוגדני חמצון רבי עוצמה ומיקרו אצות המספקות לעור ויטמין A ולחות מוגברת.

רכיבי הסרום: הסרום מכיל בעיקר ויטמין C.

הבעיה העיקרית של ויטמין C זה שהמולקולה לרוב אינה יציבה ומתחמצנת (מתפרקת) במהירות. מכיוון שהסרום מגיע בצורה של שמן – זה הופך אותו לעמיד מבחינת חמצון – כלומר החומר הפעיל אשר חודר לעור הינו בריכוז גבוה מאד בהשוואה ותכשירי ויטמין C מקבילים בשוק (זה הפטנט של החומר!).

ויטמין C הינו חומר אשר חודר בקלות יחסית לעור – ולכן התכשיר (בגלל ההרכב הביוכימי הייחודי שלו) מאפשר לחדירת ויטמין C בריכוז מקסימלי לעור.

iaron vainberg

מרכיבי המוצר:

Ascorbyl Tetraisopalmitate – נגזרת שומנית ויציבה במיוחד של ויטמין C פעילה מאוד. ממצקת ומטפלת בקמטים, תורמת להבהרת העור וטיפול בפגמנטציה.

תמצית דונליאלה- מיקרו אצה הגדלה במים מליחים (היחידה הגדלה בין המלח) משקמת את העור לאחר חשיפה לקרני השמש.

ביסבלול- חומר פעיל להרגעת העור

תמצית לבנדר- להרעה ושיקום העור

ויטמין E – להזנת העור

טוקופרולים- אנטיאוקסידנט יעיל במיוחד

פולימרים סיליקונים המקנים תחושה קטיפתית ומסווים קמטוטים.

הוראות שימוש: החומר פעיל יותר. מספיק 2 טיפות חומר לעור הפנים והצוואר. יש לעסות בעדינות לתוך העור. החומר מרוכז מאד ואין צורך למרוח כמויות גדולות שלו. את התכשיר ניתן למרוח לבד לפני קרם לחות או כחלק מהסדרה- לאחר מריחה הסרום פילינג וסטפ 1 או 2 (תלוי בסוג העור). החומר חודר בקלות לעור ולכן ניתן למרוח על העור אחרי תכשירים אחרים.

מחיר:500 ש”ח

את המוצרים ניתן להשיג בקליניקה של ד”ר להבית אקרמן: הרצליה – רחוב המנופים 2 – 054-2646114, נווה סביון – הדקל 3 – 03-5332068

צילומים ירון ויינברג