מחפשת מיצוק והבהרה של העור? לכי על סרום C של הד”ר • החור של הגרוש

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, משיקה סדרת טיפוח חדשה של קרמים טיפוליים לעור המכילה חומרים פעילים • התכשירים נועדו לטפל בבעיות של מיצוק העור, שיפור הקמטים, מרקם העור וטיפול בפגמנטציה
תמי גיל
ט"ז אלול התשע"ז / 07.09.2017 12:49

סדרת הטיפוח של להבית אקרמן מכילה רכיבים פעילים בריכוז גבוה ומשמעותי, הייצור תחת תנאים קפדניים ואבטחת איכות גבוהה, שיווק במהדורה מוגבלת – הם לא נמכרים מעבר לתקופת האפקטיביות שלהם – וחתומים על ידי ד”ר להבית אקרמן המבטיח התחייבות לאיכות .

סרום C עובד על מיצוק העור והבהרתו, מנטרל רדיקאלים חופשיים ורעלים, נוסחה ייחודית לטיפול בקמטים המכילה 10% ויטמין C מרוכז, נוגדני חמצון רבי עוצמה ומיקרו אצות המספקות לעור ויטמין A ולחות מוגברת.

רכיבי הסרום: הסרום מכיל בעיקר ויטמין C.

הבעיה העיקרית של ויטמין C זה שהמולקולה לרוב אינה יציבה ומתחמצנת (מתפרקת) במהירות. מכיוון שהסרום מגיע בצורה של שמן – זה הופך אותו לעמיד מבחינת חמצון – כלומר החומר הפעיל אשר חודר לעור הינו בריכוז גבוה מאד בהשוואה ותכשירי ויטמין C מקבילים בשוק (זה הפטנט של החומר!).

ויטמין C הינו חומר אשר חודר בקלות יחסית לעור – ולכן התכשיר (בגלל ההרכב הביוכימי הייחודי שלו) מאפשר לחדירת ויטמין C בריכוז מקסימלי לעור.

iaron vainberg

מרכיבי המוצר:

Ascorbyl Tetraisopalmitate – נגזרת שומנית ויציבה במיוחד של ויטמין C פעילה מאוד. ממצקת ומטפלת בקמטים, תורמת להבהרת העור וטיפול בפגמנטציה.

תמצית דונליאלה- מיקרו אצה הגדלה במים מליחים (היחידה הגדלה בין המלח) משקמת את העור לאחר חשיפה לקרני השמש.

ביסבלול- חומר פעיל להרגעת העור

תמצית לבנדר- להרעה ושיקום העור

ויטמין E – להזנת העור

טוקופרולים- אנטיאוקסידנט יעיל במיוחד

פולימרים סיליקונים המקנים תחושה קטיפתית ומסווים קמטוטים.

הוראות שימוש: החומר פעיל יותר. מספיק 2 טיפות חומר לעור הפנים והצוואר. יש לעסות בעדינות לתוך העור. החומר מרוכז מאד ואין צורך למרוח כמויות גדולות שלו. את התכשיר ניתן למרוח לבד לפני קרם לחות או כחלק מהסדרה- לאחר מריחה הסרום פילינג וסטפ 1 או 2 (תלוי בסוג העור). החומר חודר בקלות לעור ולכן ניתן למרוח על העור אחרי תכשירים אחרים.

מחיר:500 ש”ח

את המוצרים ניתן להשיג בקליניקה של ד”ר להבית אקרמן: הרצליה – רחוב המנופים 2 – 054-2646114, נווה סביון – הדקל 3 – 03-5332068

צילומים ירון ויינברג

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות