אישום יוגש נגד ח”כ אורן חזן: תקף מנכ”ל, גידף ראש עיר • ומה תגובתו?

ח"כ חזן יואשם בתקיפת עובד ציבור והעלבת עובד ציבור, בעקבות אירוע שהתרחש לפני שלוש שנים, אז תקף את מנכ"ל עיריית אריאל • לחזן עומדים 30 ימים לבקש שהכנסת תקבע כי תהיה לו חסינות • פרקליטיו של חזן: "זוטי דברים. ננהל את המאבק המשפטי בין כתלי בית המשפט"
אריה ריבקינד
י"ג אלול התשע"ז / 04.09.2017 12:39

היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, הודיע היום (שני) לחבר הכנסת אורן חזן, ליו”ר הכנסת וליו”ר ועדת הכנסת כי החליט להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת מהליכוד.

חזן יואשם בעבירות של תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור וכן התנהגות פסולה במקום ציבורי.

החלטת היועץ התקבלה בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, ולאחר שנדחו טענותיו של חבר הכנסת חזן בשימוע שנערך לו.

במכתבו ציין היועמ”ש כי בהתאם להוראות חוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם, לח”כ חזן עומדים 30 ימים לבקש שהכנסת תקבע כי תהיה לו חסינות בפני דין פלילי לגבי כתב האישום.

האירוע שבעקבותיו יוגש כתב האישום התרחש באוקטובר שנת 2014 – אז עדיין לא נבחר חזן לכנסת – לאחר שנודע לח”כ חזן על עיקול שהטילה עיריית אריאל על חשבון הבנק של אמו, אביבה חזן, בגלל חוב ארנונה. הוא הגיע למשרדי העירייה ופקד משרדים שונים במטרה להבין מי הורה על הטלת העיקול.

בהמשך צעק וגידף חזן את מנכ”ל העירייה, נצמד אליו ודחף אותו בחוזקה עד אשר המנכ”ל הוטח במעקה. כמו כן חזן גידף את ראש העיר, סירב לעזוב את לשכתו ואמר לו כי יטפל בו וכי ידאג שלא יישאר בתפקידו.

באי כוחו של ח”כ אורן חזן, עו”ד ציון אמיר ועו”ד אפרים דימרי, מסרו בתגובה:

“קיבלנו בצער ובאכזבה ואף בתדהמה את החלטת היועמ”ש להגיש כתב אישום נגד חה”כ חזן בגין ויכוח בין שני פוליטיקאים, שהתרחש לפני שנים, זמן רב בטרם היבחרו לכנסת ישראל.

סברנו כי תיק שעמד בפני אפשרות גניזה והיה מונח כאבן שאין לה הופכין במשך תקופה ארוכה ורק לאחר היבחרותו של חה”כ חזן לכנסת הפיחו בו רוח חיים ולצערנו מצאו לנכון לעורר את המקרה מחדש – ראוי היה שייסגר. נקודה.

חשוב לזכור: מדובר במקרה שבו הוגשו תלונות הדדיות ע”י פוליטיקאים ובסופו של דבר הינו עניין הגובל בזוטי דברים.

יחד עם זאת ומשהוחלט מה שהוחלט, אנחנו ננהל את המאבק המשפטי בין כתלי בית המשפט. אנו מביעים אמון מלא וסומכים על מערכת המשפט שתדע להוציא את האמת לאור”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות