הותיר 3 יתומים קטנים: האברך רבי חיים יו”ט קליין ז”ל נפטר בגיל 28

בבית החולים 'הדסה עין כרם', נפטר בגיל 28, האברך רבי חיים יו"ט קליין ז"ל - לאחר שלפני כשלושה ימים התגלתה בגופו מחלה קשה • הותיר אחריו שלושה יתומים קטנים - שהגדול שבהם בן 5
יוסף גרינבוים
י"ג אלול התשע"ז / 04.09.2017 11:16

טרגדיה בירושלים: הלילה נפטר בבית החולים ‘הדסה עין כרם’, בגיל 28,  האברך רבי חיים יו”ט קליין ז”ל, לאחר שלפני כשלושה ימים התגלתה בגופו מחלה קשה.

המנוח ז”ל, עבד לפרנסתו במכולת בשיכון סאטמר בירושלים, חש שלא בטוב בשבת ופונה אל בית החולים, שם אובחן לאחר בדיקות כסובל ממחלה קשה.

המנוח, בנו של  רבי דוד קליין, בעל חברת הסעות ידועה בירושלים המארגן הסעות מהדרין למירון, נישא עם הגיעו לפרקו לבתו של הרה”ח רבי אברהם לפקוביץ’, מחשובי חסידי סקווירא.

הוא הותיר אחריו אלמנה צעירה, שלושה יתומים קטנים – שהגדול שבהם בן 5, הורים, ובני משפחה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אסון רודף אסון,
    04/09/2017 15:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אסון רודף אסון, מוות מיותר שזועק זעקה גדולה ומרה. אם זו תרבות הדחיפות, אם זה אסון הטביעות ואם זו שפיכות הדמים המיותרת והמרושעת ברשתות החברתיות. ואם מישהו כאן לא יתעורר, ולא יקח על עצמו את האחריות הציבורית הדרושה, על מנת לשפר החינוך של צניעות בנות ישראל, בגיל צעיר, ע”פ דעת תורתינו הקדושה, זה יכול ליגמר חלילה בעוד שורה של אסונות מיותרים שצפויים לנו ח”ו. ברגע שאשה סוטות הן מדרכי הצניעות, ולא מקדשות את גופן לבעליהן בלבד, מרחיקות הן את הגאולה, ומרבות פריצות וניאוף בעם ישראל. וברגע שמתנהגות הן כיאה לבת מלך, ושומרות את יופיין לבעליהן. מרבות הן קדושה בעם ישראל, משרות ברכה בתוך ביתם, ומקרבות את הגאולה. ולא כאן המקום לפרט את כל הנקודות שטעונות שיפור משמעותי אצלינו בצניעות. אבל האדישות שפושה בציבור, לצד אנחות של “אוי ויי”, והנה, ממשיכים הלאה, כאילו כלום לא קרה כלום, ואז גם לא משפרים הצניעות, זה אסון גדול שצריך תיקון גדול. היופי שלך, זה הצניעות שבך! שכל אישה שהולכת בצניעות, היא כמו יהלום בתוך ערימה של חול! אם אישה תחשוב פעם או תגיד “בעלי רצה שאלך שלא בצניעות”, בעולם הבא יאמרו לה: “האם באמת הלכת בשביל בעלך, בבית, או בשב