כשרביבו נכנס למסגד ודרש לעצור התפילה שהושמעה ברמקולים • צפו

ראש עיריית לוד יאיר רביבו הגיע לפנות בוקר אל מסגד בעיר ודרש לעצור מיד את התפילה שהושמעה ברמקולים, בניגוד לסיכומים • במקום התפתחה תגרה, מול עיני השוטרים - והוא נחבל
חיים טוויל
י' אלול התשע"ז / 01.09.2017 12:26

אימאם מסגד בעיר לוד הפר לפנות בוקר (שישי) את הסיכומים עם המשטרה והעירייה, כאשר השמיע את תפילת חג הקורבן ברמקולים.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, הגיע למסגד ודרש לנתק את הרמקולים, כפי שסוכם מראש. במקום התפתחה תגרה במהלכה הוא הותקף על ידי כמה מהמתפללים ונחבל בידו.

“אמש הוזהר האימאם של המסגד על עדי המשטרה”, סיםפר רביבו לערוץ 7. “זה לא ממש הזיז לו. הגעתי למסגד והופתעתי שהמשטרה לא נוכחת שם בניגוד לסיכום. הודעתי למשטרה להגיע והגיע סגן מפקד התחנה”. לדבריו, למרות שהותקף לעיני השוטרים, הם “פשוט הסתכלו ולא עשו דבר. פשוט בושה וחרפה”.

רביבו הודיע כי לאור האירועים והתעלמות המשטרה, הורה להפסיק כל שיתוף פעולה של העירייה עם המשטרה ”עד שהם יתעשתו ויפסיקו לפחד מפורעי החוק במגזר הערבי”.

מהמשטרה נמסר כי תפתח בהליכים בגין הקמת רעש  נגד אימאם המסגד שהפר את הסיכומים.

לפי המשטרה, הרעש הקולני שבקע מהרמקולים הפריע לשנתם של תושבי לוד. ראש העיר יאיר רביבו הגיע למסגד ואז הותקף על ידי קבוצת מתפללים מוסלמים.

”לבקשת עיריית לוד, קיימה משטרת ישראל שיחות עם אימאמים בעיר לרגל חג הקורבן, והגיעה להבנה שבמסגדים יימנעו מלשאת דרשות ברמקולים בתפילות של יום שישי לפנות בוקר”, נמסר מהמשטרה. ”כאשר נודע אתמול בלילה כי בכוונת ראשי מסגד דהמש בלוד לקיים דרשה ברמקולים בתפילת החג, הוזהר האימאם על ידי משטרת ישראל כי במידה ותינשא דרשה ברמקולים במקום, יינקטו נגדו הליכים בגין הקמת רעש”.

במשטרה טוענים עוד, כי  ראש העיר הגיע לפנות בוקר למסגד וביקש להיכנס אליו כדי לסגור בעצמו את הרמקולים. במשטרה ביקשו מראש העיר שלא להיכנס למסגד לבדו בלי שוטרים, והוא הותקף על ידי המתפללים.

לפי המשטרה, כוח שהגיע אל המקום הפריד בין ראש העיר למתפללים, הנמיך את עוצמת הרמקולים והשיב את השקט על כנו.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממש טיפוס מוזר!!!
    01/09/2017 12:52
    שמעון הצדיק
  1. רביבו אתה אדם הגון ואל תהיה מושפע מהחוליגנים שמסביבך למוסלמים יש רק שני חגים תעזוב אותם ואלו של חב”ד שמסתובבים עם משאיות המוסיקה עם הרמקולים מה אתה עושה איתם? מתחיל לרקוד נכון!!! חאלס תהיה גבר ואתה ראש עיר של כולם כאשר הבדווים הערבים הצביעו בשבילך.

    • רו   02/09/2017 23:34

      מזמן היינו נראים אחרת
      גילוי הרפיסות מדחק לידיהם ונגדינו
      מתי תפנימו

  2. נמאס מין האיסלם
    01/09/2017 13:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כל הכבוד לו