דרעי: ‘חזרתי למלא שליחות. לא יתאפשר? לא אאחז בקרנות המזבח’

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס הבוקר, בראיון שהעניק לרשת ב', לחקירות המשטרה נגדו וציין כי הוא משוכנע בחפותו • הבהיר: "אני לא מתכוון להילחם או לא להילחם כיוון שאני בטוח בחפותי. ברגע שמחליטים להגיש כתב אישום נגד שרים - השר משעה את עצמו. לא אאחז בקרנות המזבח"
אריה ריבקינד
ט' אלול התשע"ז / 31.08.2017 09:26

שר הפנים, אריה דרעי, התייחס הבוקר (חמישי), בראיון שהעניק לרשת ב’, לחקירות המשטרה המתנהלות נגדו ונגד רעייתו יפה, וסיפר כי על פתיחת החקירה נודע לו מכלי התקשורת.

“נודע לי כמוך מהתקשורת לפני כשנה וחצי שהחליטו לפתוח נגדי בחקירה. מאז אני החלטתי שאני ממשיך לתפקד כרגיל ואני אתן למשטרה ולגופי החקירה לעשות את שלהם”, אמר דרעי.

הוא הוסיף: “לקח הרבה זמן עד שהחליטו לזמן אותי לחקירה, למעלה משנה חיכיתי, ואני המשכתי לתפקד, לא עמדתי בפינה ובכיתי עם עצמי או שהתעסקתי בדברים אחרים. הם עשו את שלהם, אני עשיתי את שלי”.

יו”ר ש”ס הדגיש: “החקירה מתנהלת בינתיים בהגינות, אין לי תלונות, אני חושב שגם להם אין תלונות. אני עונה, אני משתף פעולה”.

בהמשך הבהיר דרעי כי במידה שיוגש נגדו כתב אישום לא ימשיך לכהן בתפקיד. “אני מקווה שזה יסתיים – וכשזה יסתיים מה שצריך לעשות על פי חוק אני אעשה. אני לא מתכוון להילחם או לא להילחם כיוון שאני בטוח בחפותי. כל התשובות וההבהרות שאני נותן היום, לאט לאט מתבררים הדברים. ברגע שמחליטים להגיש כתב אישום נגד שרים – השר משעה את עצמו”.

שר הפנים אמר עוד: “חזרתי למלא שליחות. יתאפשר לי – יתאפשר לי. לא יתאפשר לי – יש הרבה נכדים בבית, יש הרבה דברים שצריך להספיק ללמוד, אני לא אאחז בקרנות המזבח. לא באתי לעשות קריירה. אני באתי לעשות, לעבוד, ואני מרגיש סיפוק גדול בעבודה שאני עושה. בעזרת ה’ נעבור גם את זה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברורר אריה הרי גם ככה אתה לא עובר אחוז חסימה....
    31/08/2017 09:40
    חיים.
  1. אז זהו

  2. שליחות??? להחריב את ש"ס? מי המשלח???
    31/08/2017 12:04
    שושנה ועקנין
  3. חצוף, עז פנים, סנוב, מגעיל

  4. כבר שלוש שנים הוא מנסה להיאחז
    31/08/2017 12:11
    מיכאל
  5. 3 שנים הוא רומס רבנים ואת הספרדים בשביל הכבוד שבורח ממנו