בעקבות חרדים 10: בית הספר וגני הילדים בלב בית וגן ‘צוחצחו’ • צפו

תלמידות 'בית יעקב' וילדי גנים שהגיעו הבוקר ללימודים בלב שכונת בית וגן נתקלו באבנים, פחונים, בלוקים - ובוץ • בעקבות הפרסום בחרדים 10 הגיעו אל המקום פועלים - ש את השטח • צפו: לפני ואחרי
אריה ריבקינד
ח' אלול התשע"ז / 30.08.2017 15:52

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, המשמש גם כמחזיק תיק החינוך התפאר השבוע, כי “גם השנה החינוך הירושלמי ניצב בחזית העשייה וההשקעה העירונית”.

לפי הודעת העירייה, עיריית ירושלים השקיעה כ-84 מיליון שקלים בשיפוץ ושדרוג בתי הספר וגני הילדים במערכת החינוך בעיר וביצעה 189 הצללות במוסדות החינוך בעלות של 2 מיליון שקלים.

לפי העירייה, בחינוך החרדי נוספו השנה 149 כיתות חדשות בשכונות החרדיות וגובשה תכנית להוספת מאות כיתות לימוד חדשות בשנים הקרובות.

אלא שהבוקר (רביעי) – כפי שדווח בחרדים 10 – כאשר הגיעו תלמידות בית ספר ‘בית יעקב’, כמו גם ילדי חמישה גני ילדים של עירייה, הממוקמים ברחוב תורה ועבודה בלב השכונה החרדית, הם נתקלו במחזות המזכירים שכונה ערבית ברצועת עזה: אבנים, פחונים, מקלות, בלוקים – ובוץ.

לשבחה של העירייה יצוין, כי מיד לאחר הפרסום הגיעו אל המקום פועלים שפינו את חומרי הבניה, ניקו וצחצחו את המקום, תוך מאמץ שהלימודים בבית הספר והגנים לא ייפגעו.

לפני:
אחרי:

בית וגן, ירושלים, בית ספר

בית וגן, ירושלים, בית ספר

בית וגן, ירושלים, בית ספר

בית וגן, ירושלים, בית ספר

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות