גילת יפרסם ב’כאן’ סדרת כתבות על החקירות של דרעי ומשפחת נתניהו

לפי 'דה מרקר', התחקיר שיפורסם ב'כאן' יכלול חומרים חדשים על חקירות קודמות של ראש הממשלה ושר הפנים, ויצביע על דפוס פעולה של נתניהו ודרעי, שלכאורה חוזר על עצמו
אבי כץ
ח' אלול התשע"ז / 30.08.2017 15:16

לידיעת הצופים נתניהו ודרעי: מוטי גילת, פרשן תאגיד השידור הציבורי ‘כאן’ מתכוון לשדר במהדורת החדשות בשבוע הבא סדרת כתבות שכוללת חומרים חדשים מחקירות קודמות של משפחת נתניהו ושר הפנים אריה דרעי.

לפי דיווח של נתי טוקר באתר ‘דה מרקר’, סדרת הכתבות תכלול חומרים חדשים ותצביע, כך נראה, על דפוס פעולה של נתניהו ודרעי, שלכאורה חוזר על עצמו.

טוקר מדווח, כי גורמים שנחשפו לתוכן הכתבה אמרו כי היא עשויה “להביך מאוד” את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת רעייתו שרה, ואת אריה דרעי.

“גילת מתכוון למצוא דרכי פעולה של הדמויות האלה שבאות לכאורה לידי ביטוי גם בחקירות הנוכחיות בתיק 1000 ו-2000 של נתניהו וכן בחקירות דרעי. בנוסף, גילת מתכוון להתמקד גם במעטפת המשפטית והתקשורתית שמלווה את נתניהו ואת דרעי בחקירות אז וגם כעת”, טוען טוקר.

גילת היה תחקירן בעיתון ‘ידיעות אחרונות’ כשחשף חלק מהפרשות בתקופת כהונתו הראשונה של נתניהו בסוף שנות ה-90 – פרשות שהסתיימו ללא העמדה לדין. גילת גם היה זה שחשף בתחילת שנות ה-90 את פרשת דרעי, שבסופה ריצה עונש מאסר בבית הכלא ‘מעשיהו’.

לאחר פרישתו מ’ידיעות’ בשנת 2008, כתב העיתונאי הוותיק בישראל היום. לפני כשלושה חודשים קיבל הודעה  מהעורך החדש של העיתון ‘ישראל היום’, בועז ביסמוט, על הפסקת עבודתו בעיתון.

לאחר פיטוריו מונה לפרשן מיוחד בתאגיד כאן.

 

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא היה כלום?
    02/09/2017 20:43
    לוליק
  1. שאפו למוטי גילת חושף השחיתויות
    אם הראש מושחת מה ניתן לצפות מנושאי כליו?

  2. למזלו של נתניהו
    04/09/2017 10:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מה הם לא יעשו החברה האלה בתקשורת כדי להפיל את נתניהו?
    המזל של נתניהו שהציבור לא מטומטם והם פשוט מגישים לו את רשות הממשלה על מגש של כסף שוב ושוב.