הוריו של הדר גולדין הי”ד: “למדינת ישראל יש שר ביטחון חלש ופחדן”

הוריו של הדר גולדין הי"ד, תקפו במסיבת עיתונאים שקיימו את אביגדור ליברמן - בעקבות סירובו למנות מתאם חדש לענייני חטופים ושבויים: "הוא טוב בדיבורים וחלש במעשים"
חיים טוויל
ה' אלול התשע"ז / 27.08.2017 17:55

לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין הי”ד, כינו היום (ראשון) במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינסו את שר הביטחון אביגדור ליברמן, “פחדן וחלש” – בעקבות סירובו למנות מתאם שבויים וחטופים חדש.

בתגובה להתפטרותו של אל”מ במיל’ ליאור לוטן מתפקידו כמתאם לענייני שבויים ונעדרים במשרד ראש הממשלה – אמר ד”ר שמחה גולדין: “אני פונה לראש הממשלה נתניהו: יש למנות מיד מתאם לענייני השבויים והנעדרים. זו האחריות והסמכות שבאה עם התפקיד, אסור להמשיך ולהפקיר את הדר ואורון אפילו יום אחד. על ראש הממשלה לעמוד בהבטחות כלפי המשפחות, לשמור על ערכי צה”ל ולהחזיר את הדר ואורון משדה הקרב”.

הוא הוסיף: “הבן שלנו הוא לא עסקה. אני מבקש מכל הכוחות הפוליטיים: אל תהפכו את הדר הגיבור למחיר. החיים שלנו זה לא דבר שאפשר לדבר עליו במונחים של שוק. מהיום הראשון אנו דורשים לשנות את המשוואה ולהפעיל לחץ על החמאס”.

אמו של הדר, לאה גולדין, אמרה: “לפני קצת יותר משנה, בטקס הזיכרון בהר הרצל לצוק איתן, הייתה התפרצות של משפחות שכולות נגד ביבי נתניהו. מיד לאחר המפגש הוא ביקש מאיתנו לגשת איתו לפגישה. הייתה לנו הזדמנות מדהימה לפגישה באזור החניה, מאחורי המכוניות. מצאנו את עצמנו ישובים על כיסאות ארגזים וחלקנו עומדים.

”ניהלנו איתו שם שיחה מלב אל לב. שיחה אישית. בשיחה הזו בקשנו לדעת מה התקדם. להזכירכם האירוע הזה היה מיד לאחר ההסכם הטורקי. הבטיחו לנו שהדר ואורון יהיו חלק מההסכם.

“במהלך השיחה הוא פנה אלינו וביקש את דעתינו לגבי הדיון שעומד להיות בקבינט בנושא דו”ח שמגר. הסתכלתי לו בעיניים ואמרתי לו: ‘לא משנים את החוקים בזמן שיש חיילים בעזה’. מיד ראש הממשלה אמר לי: ‘נכון, את צודקת, ואני מחויב לעניין הזה’.  מאז הפגישה ההיא נתניהו עמד בהבטחה הזו. אני מבקשת מראש הממשלה: עמוד במילתך ומנה מתאם חדש. תוכיח שאתה לוחם ומפקד אנושי והשב לנו ולעם ישראל את הדר ואורון”.

האב שמחה המשיך לתקוף ליברמן: “הוא טוב בדיבורים וחלש במעשים. צריך להפסיק את התנאים של אסירי חמאס בבתי הכלא. הגיע הזמן לשים סוף לקייטנה הזאת ולעצירה של מחוות הומניטריות לרצועת עזה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות