מהכוסות ועד הקינוחים : טיפים לעיצוב ושידרוג שולחן החג

תמי גיל
|
ט' אלול התשע"ז / 31.08.2017 01:03
מי אמר שעיצוב שולחן החג צריך להיעשות בצורה מרובעת ושבלונית – או בצבע אחיד? • עיצוב יכול להיות מלא צבע וגיוון, כדי להכניס אור ושמחה לחג • PIP STUDIO, מותג כלי ההגשה ההולנדי, מציע כמה טיפים שישדרגו את שולחן החג

הנה כמה טיפים שישדרגו לך את שולחן החג. כעת זה גם הזמן להיערך ולקנות את הפריטים השונים:

ערבבו סטי כלים שונים באופן חופשי – סגנון אקלקטי מתאים לצבעוניות ולחגיגיות שהחג מביא עמו. ניתן לשלב צלחת גדולה, צלחת קטנה וקערה משלושה סטים שונים, ולפזרם בשולחן. במקרה כזה חשוב שהמפה תהיה בצבע אחיד כדי לא ליצור עומס ויזואלי.

השקיעו בכוסות יין מעוצבות ל-4 הקושיות– שילוב גביעי יין מקריסטל, דיקנטרים מעוצבים או שמפניירות, יוסיפו ממד יוקרתי לעיצוב השולחן ויעשירו את מראה השולחן עם מגוון משקאות כמו יין, מיצי פירות בשלל צבעים, מים מתובלים בנענע ועוד.

הניחו פריט מעוצב ומרשים במרכז השולחן– קנקן, פמוטי נרות, או ואזה מעוצבת יעשו את העבודה ויהפכו כל שולחן למעניין ומיוחד. כדאי שהפריט במרכז השולחן יבלוט הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבע.

שילוב מפיות וחבקים למפיות מעניינות  מקופלות, בערימה או מגולגלות, המפיות הן חלק מעיצוב שולחן החג ולכן כדאי להשקיע במחשבה גם בכל הקשור אליהן. כדי לשוות לשולחן מראה יותר חגיגי, ניתן להיעזר בחבקים שניתן לקנות או להכין לבד מחומרים פשוטים (כדוגמת ניירות וגלילים בצבעים נועזים או בהירים ואלגנטיים), או סרטי בד עדינים סביב המפיות.

בסיום הארוחה השקיעו בשולחן הקינוחים–  ניתן לשלב מגשי עוגה נמוכים עם מגשי קומות בגדלים וצורות שונות לגיוון. פיזור פרחים וקישוטים בשולחן יעצים את האווירה החגיגית, אבל לא כדאי להגזים, במיוחד אם בחרתם כלי הגשה בצבעים שונים.

טאצ’ אישי- במקום צלחת פיצוחים אחת לכל האורחים, השקיעו והכינו לכל אחד מנה אישית בצלחת נפרדת. הטאצ’ האישי יכול להוסיף לאווירה וליצור “הפתעה” נחמדה בסוף הארוחה.

לשתייה החמה השתמשו בספלים בצבעים שונים לכל אורח– רצוי צבעי פסטל המשתלבים זה עם זה בהרמוניה. בצורה זו כל אורח ירגיש שהוא אינדיבידואל והושקעה בו מחשבה.

 

43857

המידע באדיבות עדי דנון, מנכ”ל חברת PALDINOX המייבאת את מותג כלי ההגשה ההולדני PIP STUDIO. להשיג ברשתות ובחנויות כלי הבית הנבחרות http://www.paldinox.co.il/