אברכים וסטודנטים מגיעים מחו”ל: משלחת ראשונה ל’תגלית’ של ש”ס

השבוע צפויה להגיע לישראל משלחת ראשונה מצרפת, המונה 35 סטודנטים - במסגרת פרויקט 'משאבים' של ש"ס • בהמשך צפויות להגיע לישראל משלחות של אברכים וסטודנטים חרדים מכל העולם • ומה צפוי להם בביקור?
אריה ריבקינד
ה' אלול התשע"ז / 26.08.2017 22:33

פחות משנה לאחר שהוקם ‘איחוד הרבנים הספרדי העולמי’, בהובלת יו”ר ש”ס אריה דרעי ויו”ר סיעת ש”ס בכנסת, ח”כ יואב בן צור ובשיתוף ההסתדרות הציונית העולמית, הפרויקט המיוחד ‘משאבים’, אשר במסגרתו צפויות להגיע לישראל משלחות יהודיות מכל העולם של אברכים וסטודנטים חרדים –  יוצא לדרך.

המשלחת הראשונה, המונה כעת 35 סטודנטים, חברי תוכנית מנהיגות צעירה, צפויה להגיע השבוע לביקור בן שבעה ימים בישראל.

במהלך הביקור של המשלחת צפויים חבריה לקיים סיורים ערכיים בירושלים, בחברון, בצפון הארץ – לרבות במקומות הקדושים וביניהם: הכותל המערבי, מערת המכפלה ועוד.

חברי המשלחת צפויים לפגוש את הראשל”צ הגר”י יוסף, ביקור חגיגי בבית הנשיא, טקס רשמי בכנסת ישראל במעמד יו”ר תנועת ש”ס ושר הפנים אריה דרעי,  יו”ר סיעת ש”ס בכנסת ח”כ יואב בן צור, ח”כים מסיעת ש”ס, נציגי ממשלה ועוד.

אריה דרעי:  “אני מברך על הפעילות הענפה של איחוד הרבנים הספרדי העולמי שהוקם לפני פחות משנה וכבר פועל לחיזוק והעמקת הקשר בין הציבור החרדי בתפוצות בהנהגת רבני הקהילות לישראל. אין לנו ספק שקיום פרויקט מיוחד כמו ‘משאבים’ הוא צעד חסר תקדים שבעזרת ה’ יעודד אלפי צעירים יהודים חרדים מכל מדינות העולם לבקר בישראל, להגיע למקומות הקדושים ולחזק את הקשר והחיבור למורשת היהודית ולתורת ישראל”.

ח”כ יואב בן צור:  “אני גאה להיות שותף להובלת צעד חשוב כזה. מדובר בפרויקט ערכי יוצא דופן שיעודד צעירים חרדים מכל העולם בהנהגת רבני הקהילות לבקר בישראל ובמקומות הקדושים, לחזק את החיבור לתורת ישראל, מצוותיה ומנהגיה ולחנך את הדורות הבאים על פיה.

“אני מצפה שבשנת התשע”ח נזכה לפגוש בישראל אלפי צעירים יהודים חרדים מהתפוצות שייקחו חלק במשלחות. בהזדמנות זאת אני רוצה לברך את יו”ר ש”ס ושר הפנים, הרב אריה דרעי, על הקמת איחוד הרבנים הספרדי העולמי ועל השאיפה המתמדת לחזק את הקשר עם יהדות התפוצות, לחברי ההסתדרות הציונית העולמית ולכל מי שסייעו בהוצאת הפרויקט לפועל”.

הטקס הרשמי בכנסת צפוי להתקיים ביום ראשון י”ב באלול התשע”ז.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם אני כשהייתי גר בחו''ל חשבתי שישראלים
    27/08/2017 02:04
    פכככ
  1. אנשים נחמדים מאוד
    אבל כשעליתי ועשיתי דרכון ישראלי גיליתי שזה לא בדיוק יש הרבה נוכלים בלבוש חרדי עניבה כובע חיוך תמים אבל בפנים יש שמה דרקי מנוול ומקאמבן