האשה תובעת גט מבעלה • הסיבה? “לא הצליח לשבור את הכוס בחופה”

קשה להאמין אבל הסיפור הזה הגיע לפתחו של בית הדין הרבני: אשה טוענת כי בעלה לא הצליח לשבור את הכוס מתחת החופה - ומכאן שהיא איננה חוקית • הבעל: לא מכחיש, אך הנישואין התדרדרו לא בגלל הכוס, אלא מפאת גורמים אחרים
קובי פינדרוס
ג' אלול התשע"ז / 24.08.2017 21:23

קשה להאמין אבל הסיפור הזה התרחש בשבוע האחרון בבית הדין הרבני: אשה דורשת גט מבעלה לאחר שלטענתה החופה שלהם עומדת בסימן שאלה לאחר שהבעל המסכן לא הצליח… לשבור את הכוס מתחת החופה. הבעל אגב, לא מכחיש את כשלונו.

הסיפור האמיתי הזה פורסם לראשונה ב’מעריב’, כאשר בתביעת הגירושים מגוללת האישה סיפור שלדבריה תועד כולו במצלמות. “בשלב הראשון של החופה, כשהכוס נמסרה לבעלי, היא נפלה לו מהיד ונשברה”, סיפרה.

“בשלב השני נמסרה לו כוס אחרת שאותה הוא לא הצליח לנפץ בשלושה ניסיונות. רק אחרי שעוזר הרב הגיש לו כוס אחרת בעלי הצליח לנפץ אותה לקול תשואות האורחים”.

אז למה לא הצליח האיש לשבור את הכוס? האישה מגלה עוד כי שעות אחדות לאחר החופה נפתרה התעלומה. “עוזר הרב הבחין בקושי של בעלי והגיש לו נורת ליבון רגילה עטופה בנייר כסף כדי שבוודאות תתנפץ מתחת לרגלו”. האישה מבקשת מהרבנים להכריז על החופה כלא תקינה מאחר ולא נופצה כוס, אלא נורה.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען להגנתו כי סיפור הכוס מתחת לחופה נכון מתחילתו עד סופו, אבל לא זו הסיבה שהזוגיות שלנו עלתה על שרטון, אלא סיבות אחרות לחלוטין.

ואיך הגיבו בבית הדין? מתברר שלא בציניות. מועד לדיון בין השנים נקבע לעוד 45 יום ובית הדין קבע כי נושא הכוס יבחן באותו מעמד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות