מתאם השבויים ונעדרים התפטר • גולדין: “ננטשנו על ידי הממשלה”

מתאם השבויים והנעדרים במשרד ראש הממשלה, עו"ד ליאור לוטן, ביקש היום מנתניהו לסיים את תפקידו - לאחר כשלוש שנים בהן ביצעו בהתנדבות • ראש הממשלה: "ביצעת את תפקידך במסירות, יצירתיות ובמקצועיות"
חיים טוויל
ג' אלול התשע"ז / 24.08.2017 21:25

מתאם השבויים והנעדרים במשרד ראש הממשלה, אל”מ במיל’ עו”ד ליאור לוטן, ביקש היום (חמישי) מראש הממשלה לסיים את תפקידו – לאחר כשלוש שנים בהן ביצעו בהתנדבות מלאה.

לוטן נפגש עם ראש והממשלה לסיכום התפקיד, שכלל ביצוע מאות פעולות למימוש המשימה, על ידי כלל גורמי מערכת הביטחון – ביניהן עשרות פעולות מול גורמים זרים, בהנחיית ראש הממשלה.

לוטן אמר לנתניהו שהתפקיד תובעני מאוד ברמה המקצועית והאנושית, ולכן נכון לבצע בו החלפת אישים כל כמה שנים.

לוטן: “ההיכרות המעמיקה עם משפחות השבויים והנעדרים והזכות לשרת את המשימה הגורלית עבורן- השבת בניהם הביתה, הותירו בי חותם עמוק ומחויבות תמידית אליהם”.

הוא הוסיף: “בתפקידי גם נחשפתי לאכזריות ולציניות בה פועל החמאס בנושאי השבויים והנעדרים. לכן פעלנו להעלות את המודעות לכך בקהילה הבינלאומית. תודה לך על האמון שנתת בי, על הובלתך את הנושא ועל הזכות לשרת את המדינה והעם”.

ראש הממשלה הודה ללוטן – ואמר: “ביצעת את תפקידך במסירות, יצירתיות ובמקצועיות ראויה לציון וזאת תוך גילוי רגישות אנושית גבוהה. נמשיך לפעול בכל דרך על מנת להחזיר את השבויים, הנעדרים והחללים הביתה”.

ראש הממשלה הנחה את מזכירו הצבאי, תא”ל אליעזר טולדנו, לרכז את הנושא בתקופה הקרובה.

משפחתו של סגן הדר גולדין הי”ד, המוחזק בידי החמאס בעזה, הגיבה להחלטתו של לוטן לפרוש מתפקידו.

״אנו מבקשים להודות לליאור לוטן על העבודה המאומצת שביצע בהתנדבות ב-3 השנים האחרונות. בעקבות ההתפטרות של ליאור, אנחנו מרגישים שננטשנו על ידי הממשלה. ההתפטרות של לוטן לא מפתיעה, לאור דברים שהתרחשו בתקופה האחרונה”, נמסר מהמשפחה.

״מאחורי המילים ׳הממשלה עושה הכל בכדי להשיב את הדר ואורון׳ ניצבת מציאות עגומה שבה לא נעשה דבר על מנת להחזיר את הבנים”, הוסיפה משפחת גולדין. ״אנו דורשים מנתניהו וליברמן למנות מחליף בדחיפות, ליישם את החלטות הקבינט כפי שהתקבלו בינואר האחרון וללחוץ את חמאס בכל דרך אפשרית ואפקטיבית בכדי להשיב את הבנים לישראל״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות