מצבו קשה: אוטובוס פגע בצעיר שרכב על אופניים חשמליים בב”ב

צעיר שרכב על אופניים חשמליים בבני ברק נפצע באורח קשה, עם פגיעה רב מערכתית, מפגיעת אוטובוס חולף • פונה לבית החולים בלינסון
חיים טוויל
ב' אלול התשע"ז / 24.08.2017 17:58

רוכב אופניים חשמליים כבן 25 נפצע אחר הצהרים (חמישי) באורח קשה כאשר נפגע מאוטובוס חולף ברחוב אבוחצירא פינת מכבים בבני ברק.

כוחות הצלה שהגיעו אל הזירה בזירת תאונה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה אל בית החולים בלינסון.

נסיבות התאונה בבדיקה.

אדיר מעטו חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: “כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות אופניים חשמליים שהיו מתחת לאוטובוס. יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לצעיר שרכב על האופניים וסבל מפגיעה רב מערכתית”.

חובש רפואת חירום במד”א ישראל הורוביץ שטיפל בפצוע סיפר: “הוזנקתי לאירוע באמצעות אפליקציית הכוננים של מד”א. כשהגעתי למקום ראיתי את רוכב אופניים שנפגע מהאוטובוס שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבי”ח כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה מאוד.”

מדוברות מד”א נמסר: “בשעה 16:50 התקבל דיווח על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מאוטובוס ברחוב אבוחצירא בבני ברק. חובשים ופאראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח בילינסון גבר כבן 25 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות