חקירת דרעי: חוקרי רשות המסים פשטו על משרדי ועדות התכנון והבנייה בבירה

חוקרי רשות המסים המנהלים את חקירת יו"ר ש"ס פשטו הבוקר על משרדי ועדות התכנון והבנייה ומשרדים נוספים בעיריית ירושלים, ואספו ארגזים של מסמכים הקשורים במספר עסקאות מקרקעין ונדל״ן שנקשרו בשמו של שר הפנים - בהן בניין בשכונת גבעת שאול • בסביבת דרעי סירבו להגיב
חיים טוויל
א' אלול התשע"ז / 23.08.2017 09:30

 חקירת שר הפנים אריה דרעי: חוקרי רשות המסים פשטו על משרדי ועדות התכנון והבנייה ומשרדים נוספים בעיריית ירושלים.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, במהלך הפשיטה חוקרי רשות המסים אספו ארגזים של מסמכים הקשורים במספר עסקאות מקרקעין ונדל״ן שנקשרו בשמו של שר הפנים אריה דרעי בירושלים, בנושא הבניין בקריית שאול שם חושדים החוקרים כי יו”ר ש”ס מכר  – על פי החשד – לאחיו את הזכויות במחיר נמוך, וייתכן כי גם בעסקאות מקרקעין נוספות בעיר.

החוקרים יבדקו חשד לעבירות מס.

בסביבתו של השר דרעי סירבו להגיב לידיעה.

דרעי ורעייתו יפה נחקרו בחודשים האחרונים מספר פעמים במטה להב 433 בלוד בחשד לעבירות של הלבנת הון, מרמה, עבירות והפרת אמונים.

על פי ההערכות, חקירת הפרשה צפויה להימשך זמן רב, אולם כבר עתה עולה חשד לעבירות מס במיליוני שקלים, הן בעסקאות נדל”ן שבוצעו בתוך משפחת דרעי והן בהזרמת כספים לעמותת מפעלות שמחה, שמנהלת יפה דרעי. על פי החשד, זו שימשה צינור להעברת כספים למשפחה.

החקירה עסקה בראשיתה בעסקת נדל”ן שנערכה בין אריה דרעי לאחיו, שלמה, בגבעת שאול בירושלים, וברכישת בית המשפחה ביישוב ספסופה בצפון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות