ארגון ‘נותנים’ קיים יום פעילות מיוחד לילדים המיוחדים במודיעין עילית

יום פעילות לילדים מיוחדים על ידי מתנדבות ארגון 'נותנים' דווקא בט' באב: להנעים את שהותם של הילדים ולהקל מההורים בעזרה עם ילדיהם ביום הצום
משה קובלקין
כ"ו אב התשע"ז / 18.08.2017 13:18

יום פעילות מיוחד החל משעות הבוקר המוקדמות של יום ט’ באב במודיעין עלית, כאשר הילדים הגיעו בהסעות מיוחדות שהופעלו על ידי הארגון ומתנדבות המסורות מקבלות את פניהם.

המתנדבות ליוו את הילדים בכל הפעילויות הרבות שהתקיימו במהלך היום, מליטוף חיות שהובאו במיוחד כשלכל ילד ניתנה אפשרות ללטף ולהצטלם עם בעלי החיים או בהפעלות בבלונים בג’מבורי וביצירות מיוחדות.

לקראת הצהריים נהנו הילדים מארוחה חמה ומזינה, ולאחר מכן נמשכו פעילויות נוספות.

במהלך היום באו לראות מקרוב את הפעילות מתאמי קשרי קהילה של קופ”ח ‘מאוחדת’ שנטלה חלק בקיום יום הפעילות – הרב אליהו אוחיון והרב משה שור. כמו כן הגיע לביקור מיוחד משה שוורץ, מנהל בנק לאומי סניף מודיעין עילית, שפרסו את חסותם על יום הפעילות.

בסיום היום שבו הילדים לביתם מלאים בחוויות, יצירות ושי מיוחד לחופש שחולק להם ולמתנדבות מתנת הארגון.

הורים רבים שבאו במהלך היום לראות את הפעילות המיוחדת הודו להנהלת הארגון, שבחודשים הספורים מאז הוקם הארגון בברכתם של רבני העיר אינו פוסק מלחדש פעילויות לרווחתם על הילדים ומשפחותיהם.

בהנהלת הארגון הודו לרכזות הארגון ולמתנדבות שהגיעו לשהות עם הילדים על אף היותן בצום ובלעדיהן לא היה יכול להתקיים יום הפעילות.

כמו כן הודו לרב אליעזר סברלדוב מנהל אולמי ‘נוף עילית’ שהעמיד בעין יפה וברוח נדיבה את האולם היפה והממוזג לרווחתם הילדים המיוחדים, ולמשפחת שכטר בעלי ‘קייטרינג שכטר’ על המאכלים המשובחים. בנוסף הודו להנהלת ‘בנק לאומי’ ולמנהל הסניף משה שוורץ , למתאם קשרי קהילה בבנק יצחק חסדיאל ולהנהלת קופ”ח ‘מאוחדת’ ולמתאמי קשרי קהילה – על סיועם בעין יפה לקיום יום הפעילות ועל עמידתם האיתנה לימין הארגון החשוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות